Ga naar inhoud


Ik ben overgestapt naar Windows 10. Hoe bevalt het?


winwiz

Aanbevolen berichten


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Van win7 naar win 10:

het voelt vertrouwder aan dan bij de overschakeling naar win8.1, maar ik ben wel twee zaken kwijt:

1) rechtsonder op de datum klikken geeft geen kalender meer, was wel handig.

2) en net als bij win8 moet ik na het opstarten steeds de numlock inschakelen. 

 

1) Ik heb gewoon de kalender als ik op het klokje klik

 

2) Numlock stand wordt gewoon onthouden. Kijk voor de zekerheid ook even in de bios. Daar is meestal een optie wat de numlock zou moeten doen.

 

Wat je zou kunnen doen als het niet helpt is in het register iets checken/aanpassen:    HKEY_USERS\.Default\Control Panel\Keyboard\InitialKeyboardIndicators  kijk wat er staat en zet er als waarde 2 neer als het anders is.

 

EDIT

 

Was al opgelost, er was nog een pagina.... :)

 

Overigens: Problemen melden in een eigen topic dan blijft het overzichtelijk en hebben anderen er ook wat aan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een legale versie hebt had je ook even met Microsoft kunnen bellen, dan is het in no-time geregeld.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus R500A laptop (Win 8) naar Win 10. Muis loopt na 1 minuut vast. Met externe muis geen probleem. ELAN Touchpad werkt NIET in Win 10. Voor optie 'Vorige Driver' gemozen. Blijft dan werken. Nu wil hij een update forceren voor de support en ... ELAN Touchpad.... Maar even niet doen dus...

Dat had ik ook op mijn Asus TP500LA en net als jou de vorige driver gekozen. Ook die van mij is van ELAN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij blijft die bleutooth even slecht werken, als in windows 8.X.

Hopelijk verbeterd dit.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij blijft die bleutooth even slecht werken, als in windows 8.X.

Hopelijk verbeterd dit.

 

Dat zal eerder aan een driver of aan de kwaliteit van het bluetooth device liggen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de week mijn W7 PRO geupgrade naar W10, maar het loopt voor geen meter, firefox loopt vast bij facebook, windows verkenner blijft soms 5 minuten hangen, soms als je met de rechtse muisknop de eigenschappen van iets wil opvragen, ook 5 minuten wachten, zal toch een verse installatie worden waarschijnlijk.

Op mijn nieuwe laptop van W8 naar W10 gegaan, en daar draait het wel goed op.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...