Ga naar inhoud


monoblock maximium XO-31 voor a1 en a3 op 70cm schotel


markedes

Aanbevolen berichten

Ik heb een mono block maximum XO-31 gekocht voor astra 1 en astra 3.

Ik heb nog een schotel liggen van horizontaal gemeten 70cm.

Voor ik het in elkaar ga zetten wil graag weten werkt deze maximum op deze schotel voor astra 1 en 3.

Iemand vertelde mij dat het niet zou werken??

 

vr.gr.markedes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou echt ideaal is dat monoblock niet. Ze noemen het een 3 graden monoblock voor een 80-85cm schotel ofwel een 4,3 graden monoblock voor een 60cm schotel. Duo-lnb's of monoblocken voor 70cm schotels worden niet gemaakt maar deze past in ieder geval het beste op een schotel van 70cm breed.
De kop van de Astra 23,5 in de klem zetten en op die satelliet uitrichten.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maximum Single Duo LNB XO-31 Voor Ontvangst van Astra (19,2 oost) en Astra 3 (23,5 oost). Dit is een Single uitvoering dus aansluitingen voor max. 1 ontvanger. HDTV DVBS2 Compliant. Uitsluitend geschikt voor schotels van het merk Triax in de maten 54 / 64cm. De LNB wordt geleverd met een opvulring voor 40MM LNB houder. 

 

heb ik niet zelf bedacht , komt van een site .

Een Triax 64 is 60 cm breed , jouw schotel 70 cm , lijkt me niet ideaal voor die lnb 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ervaring leert, dat precies op het verkeerde moment het beeld bij een regenbui wegvalt en je dat ene doelpunt of het einde van de film mist.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heeft dat monoblock de beste afstand voor een schotel van 70cm breed.
Gewoon op de Astra 23,5 uitrichten en je ontvangt die zonder problemen.
En als je nog even opgeeft waar die schotel komt te staan, geef ik ook nog op hoe schuin het monoblock moet staan.

En Cees, laat ik nu nooit naar een film of voetbal kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar je huisgenoten toch wel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heeft dat monoblock de beste afstand voor een schotel van 70cm breed.

Gewoon op de Astra 23,5 uitrichten en je ontvangt die zonder problemen.

En als je nog even opgeeft waar die schotel komt te staan, geef ik ook nog op hoe schuin het monoblock moet staan.

En Cees, laat ik nu nooit naar een film of voetbal kijken.

Ik heb alles geplaatst en uitgericht op astra3.

Prima ontvangst op a1 en a3 signaal 95 kwaliteit 77 voor beide.

Een ieder hartelijk dank voor de info.

 

vr.gr. markedes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...