Ga naar inhoud


Hoe batterij niveau laten zien op scherm kubuntu 14.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

als herbeginnende prille linux gebruiker, en het testen van kubuntu linux, vind ik maar niet, hoe je de batterij niveau kan laten zien op je scherm zoals in windows. Of is dit niet mogelijk?

Hij geeft wel perfect meldingen, als die laag komt, maar anders kan ik het niet zien.

Dacht bij energie beheer, noppes, ook op andere plaatsen gezocht, maar tevergeefs.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gedaan, maar waar zie ik het batterij niveau dan?

P.s., hij is nu aan het opladen.

Dank voor hulp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedaan, maar waar zie ik het batterij niveau dan?

P.s., hij is nu aan het opladen.

Dank voor hulp.

 

Wellicht zie je de status wel als je de accu NIET op laadt.

Dit valt namelijk in Ubuntu op die manier in te stellen.

Wellicht geldt dat ook voor jouw Kubuntu.

 

systeeminstellingen -> Energie -> "de accu status in de menubalk tonen" (rolmenu)

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...