Ga naar inhoud


Eigen stream server hoe?


Debuurvrouw

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik wil graag mijn glasvezel DVB-C verdelen via een server het gaat hier om max 20 kanalen.

 

Kan iemand mij hiermee op weg helpen van het hoe en wat ik zou moeten aanschaffen?IPTV is namelijk een geheel nieuw medium voor mij.

 

Wij hebben bij ons op het terrein 10 caravans staan die niet op de analoge lijn zijn aangesloten.Is ook niet haalbaar...momenteel gaat het internet daar via wifi.Er wordt daarvoor een 500 - 500 lijn verdeeld.

 

Momenteel gebruiken we nog Digitenne wat gedeeld wordt via een Oscam server.Maar dit is nogal storings gevoelig zodoende willen we de DVB-C gaan verdelen. 

 

 

Een link naar een website voor IPTV dummy's zou ik eigenlijk al zeer op prijs stellen.

 

Google is nog niet mijn beste vriend geworden hiervoor.

 

 

Alvast bedankt,

 

De Buurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou eens kunnen kijken naar de MOI Pro AMD (te vinden met Google :)

 

MOI Pro – AMD is a new professional IPTV streaming server powered by AMD Embedded G-Series SoC, it can receive live TV signal using built-in TV tuners and stream the channels further through Ethernet to various client devices, such as PC, tablet PC, smartphone, and smartTV.

 

With AMD Embedded G-Series SoC inside, MOI Pro – AMD provides more possibilities to IPTV system integrators and TV service operators, it allows you to use not only Linux and Ubuntu, but also Windows. Open source software such as Kodi(XBMC), OpenPCTV and VDR are pre-installed to create a read-to-run platform.

 
Key Features
  • Live SD/HD TV streaming
  • Based on AMD Embedded G-Series SoC
  • High-performance graphics processing
  • Low power consumption
  • Linux Open Source software support: Kodi( XBMC), OpenPCTV, VDR
  • Supports up to 16 TV tuners (4 TV tuner PCIe cards) of different DVB standard
  • Supports DASH (Desktop and Mobile Architecture for System Hardware) remote management
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...