Ga naar inhoud


Streamboard.tv down?


Aanbevolen berichten

Gisteren geprobeerd om met simplebuild OScam bij te werken, maar de repository was offline. De WIKI deed het ook niet en ook vandaag is er geen reactie van http://www.streamboard.tv/ Iemand enig idee wat er aan de hand is? DDOS of uit de lucht gehaald???

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik merkte het ook al.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag ook dat het weer werkte. De timeline heeft wel een gat van 6 dagen, dus zo lang was het schijnbaar problematisch.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt weer sinds vanavond, net even mijn BBB oscam servertje geupdate zit nu op versie r11058. :)

 

had die via een andere site gevonden waar hun versies ook elke dag worden geupdate,

weet niet of ik de link hier mag zetten daarvan,maar in google vind je de weg wel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

had die via een andere site gevonden waar hun versies ook elke dag worden geupdate,

weet niet of ik de link hier mag zetten daarvan,maar in google vind je de weg wel.

 

Ik bouw liever mijn eigen OScam zodat ik kan kiezen wat ik wil gebruiken en ik weet dat het een 'clean build' is zonder extra toevoegingen (tenzij Simplebuild natuurlijk achterdeurtjes inbouwt)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt viel mij ook al op, maar het belangrijkste is toch dat ik mijn oscambuild weerkan updaten. ;)

"updaten"... moet dat? Ik heb hier OSCam r10947 draaien met een CD en SRG kaartje en nog een HD+ in een smargo, waarom zou ik updaten, wat zijn de voordelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Updaten hoeft niet, zeker niet als alles prima werkt. Sommige updates zijn puur cosmetisch (WebIf icons etc), soms aanpassing/uitbreiding in log-faciliteit. En wellicht ook aanpassingen t.b.v. coderingen.

 

Wat mij het meest intrigeerd: Hoe komen de devs aan de algoritmes van de diverse codeersystemen? Met CCcam (die nu nog draait en al 5 jaar geen update gezien heeft) draaien de meeste coderingen nog steeds (hadden die gasten waarzeggers in dienst)?. OSCam idem dito.. Hoe geraken ze aan al die algoritmes. Het zijn er inmiddels nogal wat, Irdeto, Nagra, Viaccess, Conax, CryptoWorks, Seca, BISS etc... Kan me moeilijk indenken dat dit ergens voor het oprapen lag (of we worden jarenlang eigenlijk gewoon besodemieterd)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

(of we worden jarenlang eigenlijk gewoon besodemieterd)..

Dat zowiezo

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al een oud filmpje ;)

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is er nog niet veel meer mogelijk, dat een zeer goed bewaard geheim is, en dat veilig opgeborgen ligt (misschien in een kluis van een paar ton), en dat er zijn, die met een linux ontvanger veel meer uithalen dan wij.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...