Ga naar inhoud


Gmail account mail komt niet altijd aan bij mij en bij ontvanger.


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Sins lange tijd een Gmail account, maar sins een week met problemen.

Het volgende.

 

Bij een aantal instanties en ook bij particulieren, komt mijn mail niet altijd goed aan, en krijg ik ook niet altijd de mails binnen.

Vaak gaat het wel goed, maar zeker niet altijd.

 

Het volgende heb ik geprobeerd.

 

Account opnieuw aangemaakt?

Via Google gezocht op soortgelijke problemen?

De internet verbinding is stabiel en goed

Dit probleem komt ook voor met mijn mobiel, laptop en Imac

 

Herkend iemand dit ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit ook van iemand gehoord. Zelf ook wel eens last van gehad, maar van die ene afzender werkt het spontaan weer.
Verzender krijgt ook voor zover bekend geen melding dat de mail niet aangekomen is.

Vreemde zaak inderdaad.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vergelijkbaar probleem ook al tijden.

Niet bij gmail, maar bij e-mail die via mijn eigen domeinnaam op het e-mailadres bij mijn provider binnen zou moeten komen (maar ik soms nooit ontvang) en die via de server van die provider wordt verzonden (en dan soms niet aankomt). Provider en domeinnaam hoster (waar ik alleen e-mail forwarding heb) wijzen naar elkaar.

In die gevallen gebruik ik gmail juist als alternatief. Wat dan goed gaat.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel een SPF record in je dns staan?

 

Dank voor je reactie.

Maar voor mij is dit helaas abacadabra.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...