Ga naar inhoud


Flash Player crasht steeds maar in firefox


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Heeft ook een reden en die staat er onderaan de pagina die je als link opgeeft.

 

Daar staat duidelijk dat Firefox niet zo super werkt met veel tabs open en dat je deze dan kan openen in Chrome als de boel te traag wordt, Chrome kan veel tabs open wel hebben zonder daarbij al te veel te vertragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb net deze plug-in gevonden:  Open in Chrome

 

Is handig om die ene niet willende pagina even in Chrome te openen.

 

Willy

 

PS: als we het niet langs links kunnen tackelen, proberen we het langs rechts.

Het is wel raar dat deze plug-in voor firefox bestaat.  Dit moet een reden hebben.

 

 

Voor degenen die het niet begrijpen. De opmerking "dit moet een reden hebben" is sarcastisch bedoeld. 

Firefox begint steken te laten vallen.  Er zijn momenteel een aantal dingen die in andere browsers beter kunnen. 

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er toevallig iemand van jullie het nog eens geprobeerd na de nieuwe update van Firefox versie 44.0

Want ik blijf het toch raar vinden dat dit probleem begonnen is onmiddellijk na de vorige update hoor.

 

Ik kan momenteel FF zelf nog niet updaten (heb een probl.met comp)

 

mvg.

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar, jij had toch geen probleem daarvoor, of vergis ik mij.

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar, jij had toch geen probleem daarvoor, of vergis ik mij.

 

Wimo01

klopt, in 43.1 werkte het ook correct

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ook een reden en die staat er onderaan de pagina die je als link opgeeft.

 

Daar staat duidelijk dat Firefox niet zo super werkt met veel tabs open en dat je deze dan kan openen in Chrome als de boel te traag wordt, Chrome kan veel tabs open wel hebben zonder daarbij al te veel te vertragen.

Heb jouw raad opgevolgd, gebruik nu ook Chrome en geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook stilaan over aan het stappen naar chrome, jammer dat ze bij firefox het probleem niet kunnen verhelpen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zullen er geen aandacht meer voor hebben bij Firefox want flash is hoogst onveilig en moet al jaren vervangen worden.

Dat het onder Chrome wel werkt is logisch. Flash is nodig voor al hun reclame meuk.

 

Overigens heb ik nog nooit een crash van flash gehad. Ik gebruik uitsluitend Firefox. Maar kan ook zijn dat ik flash al een paar jaar geleden van mijn PC heb gegooid.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox is keihard achteruit gegaan op Facebook is hij zelfs vrijwel onbruikbaar zo schokkend en dan loopt Firefox aan het eind ook nog vast.

 

En er zijn nog heel veel sites met Flash en zolang die er zijn moet er ook ondersteuning voor zijn dus een dikke plus voor Chrome.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik je teleurstellen. Ook Chrome is bezig de ondersteuning van Flash af te bouwen. Dat is de enige manier om sites te dwingen over te stappen op HTML 5.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu dat ik dit lees denk ik welke problemen dan?

firefox 44 (addon noscript)

op OpenSuse

niks geen problemen

 

ps

overigens ook op Imac el capitan last update

enkel een java versie wordt gemeld als onveilig en niet geinstalleerd op appleOSx  firefox

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zullen wel snel van Flash gaan afstappen als ze nog klanten willen overhouden. Binnen een jaar of 2 zal er helemaal geen flash meer zijn. Zelfs Adobe zelf stapt er van af. Het gaat veel te veel kosten om dit ooit veilig te maken en er zijn betere alternatieven.  Flash is echt een dood spoor

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...