Ga naar inhoud


kodi player v16.1


Avalon560

Aanbevolen berichten

Ik heb een kodi player v16.1 op mijn androi box MXQ staan, en ik werk met een url m3u playlist maar het beeld valt uit na 45 seconde !!

Ps: op mij androi tv sony idem !

Maar op mijn pc met  windows 7 werkt het prima met de kodi v15.2 daar valt het niet uit.

 

Ik heb een test gedaan met Kodi v15.2 - 16 - 16.1 maar het help niet.

 

Graag een positive reactie,alvast bedankt.

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik ook een M3U file, op kodi V15 op een raspberry PI2. Werkt voortreffelijk, maar ik werk wel bedraad, of met powerline.

Werk je met je android box bedraad, of via wifi?

Het zou op een uurtje of 2 kijken, wel eens durven stotteren, maar niet tegenstekend, en hinderlijk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook een M3U file, op kodi V15 op een raspberry PI2. Werkt voortreffelijk, maar ik werk wel bedraad, of met powerline.

Werk je met je android box bedraad, of via wifi?

Het zou op een uurtje of 2 kijken, wel eens durven stotteren, maar niet tegenstekend, en hinderlijk.

Ik Werk met een androidbox  via wifi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens bedraad, eventueel met een snelle powerline adapterset. Gewis je ervan, dat de elektrische bedrading in je woning goed is, en je geen aardlekschakelaars voorbij moet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens bedraad, eventueel met een snelle powerline adapterset. Gewis je ervan, dat de elektrische bedrading in je woning goed is, en je geen aardlekschakelaars voorbij moet.

het probleem is er altijd met wifi en met bedraading  , het beeld valt ook uit !! speel +-40 seconden .

Maar via mijn usbstic werk het prima,dus ook met een url M3u playlist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je interne netwerk en internet verbinding wel snel genoeg, met <3mbps download gaat dat echt niet goed, het mooist is >20mbps. :)

Sjaak,

 

Werk het perfekt bij u met kodi  ?

 

mijn interne netwerk en internet verbinding is prima ik heb +- 7mbps 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om misverstanden te voorkomen, was mijn m3u file wel lokaal video, in HD, en in de 2 uren was er één enkele niet hinderende hapering, via kodi met de raspberry.

Ik zou het betwijfelen, maar werk je soms met verouderde switches, die werken op 10 Mbps?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk dat je video cache te klein is. Dit kan je aanpassen door een  advancedsettings.xml in /storage/emulated/0/Android/data/org.xbmc.kodi/files/.kodi/userdata te plaatsen .

met de volgende data

<advancedsettings>

  <network>
    <buffermode>1</buffermode>
    <cachemembuffersize>157286400</cachemembuffersize>
    <readbufferfactor>20</readbufferfactor>
  </network>
</advancedsettings>

Voor meer details kijk even in hun http://kodi.wiki/

Groeten peter

2 x dreambox 7000 1x blauw display 1 x geel display

stab hh100 gibertini 88 moteck sg 2100 triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zijn windows pc werkt het goed dus betekend dat het de settings zijn die je moet aanpassen vandaar dat ik er ook mee kom.

die settings zijn o.a voor een grotere buffer voor internet streams.en op de afstandsbediening zit links van het midden ook een knop om je cache leeg te maken .http://kodi.wiki/view/HOW-TO:Modify%20the%20video%20cache

 

groeten Peter

2 x dreambox 7000 1x blauw display 1 x geel display

stab hh100 gibertini 88 moteck sg 2100 triax 78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zijn windows pc werkt het goed dus betekend dat het de settings zijn die je moet aanpassen vandaar dat ik er ook mee kom.

die settings zijn o.a voor een grotere buffer voor internet streams.en op de afstandsbediening zit links van het midden ook een knop om je cache leeg te maken .http://kodi.wiki/view/HOW-TO:Modify%20the%20video%20cache

 

groeten Peter

Problemen opgelost,  reden te zwak provider van de url  type m3u !! 

Nu heb ik een ander provider met een ander extensie playlist http:// ...............m3u&output=mpegts die werkt perfekt via kodi Tv Channels.

 

Alvast bedankt voor de hullp

 

Groetje Avalon560

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...