Ga naar inhoud


Ziggo Irdeto Smartcard entitlements


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Ja. Daar ben ik zeker van. Alleen personen die al een Irdeto abonnement hadden kunnen een Irdeto kaart bij bestellen.. Met of zonder CI. Nieuwe klanten (ook in het oude Ziggo gebied) krijgen alleen dde Horizon box....

Dat is ook al de zoveelste keer dat je dat zegt maar is niet waar.

Kun je gewoon op de ziggo-site, het ziggo-forum en het ziggo-gebruikersforum lezen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Ik ben het niet met je eens Youri. Zelf geprobeerd hier in Haarlem. Je krijgt GEEN Irdeto kaart, maar alleen een Horizonbox OF een Nagra CI+ kaart.. Ook mag ik NIET kiezen voor een Humax Irdeto huurdecoder... Heb zelfs de stoute schoenen aangetrokken en 1 van mijn Irdetokaarten aan te melden. NIET mogelijk!!

En aangezien ik mijn Eigen ervaringen beter vertrouw dan wat een op een forum gezet wordt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt  op de ziggo website kijken wat je in bruikleen krijgt als je het "Play Start" tv abo neemt.

In ziggo gebied is dat in de praktijk een irdeto-Humax 5300, in upc gebied een Nagra-box, welk merk en type weet ik niet maar iig geen Horizonbox.

Het is gewoon niet waar wat je zegt!

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kunt  op de ziggo website kijken ...

, in upc gebied een Nagra-box, welk merk en type weet ik niet

Ik heb even de ruis verwijderd, en kom tot de conclusie dat je in oud UPC gebied dus geen Irdeto kaart meer krijgt (aangemeld)

 

Je krijgt daar dus een nagra box, merk en type onbekend.

 

Zijn we het nu met elkaar eens?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Upc heeft nooit aan irdeto gedaan. In upc gebied heb je dus nooit een irdetokaart kunnen aanmelden. Merkwaardig genoeg is na de fusie de irdeto-codering in upc-gebied toegevoegd terwijl het niet de bedoeling is dat daar gebruik van wordt gemaakt.

 

@Cees, ik weet niet wat voor ruis je verwijderd hebt, maar je gaat aardig mee in die flauwekul van Mimisiku die in ieder bericht over Ziggo met die aantoonbare foutieve info komt.

Het grootste deel van  de klanten van ziggo kijkt met irdeto-apparatuur die zelf aangeschaft is, die zullen enthousiast klant blijven als ziggo met de irdeto-codering zou ophouden? Nee, dus die irdeto-codering blijft nog wel even.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of die codering blijft staat in de sterren geschreven, maar te oordelen aan alle berichten zijn Irdeto kaarten niet officieel verkrijgbaar voor Ziggo klanten in UPC gebied.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ze CAID 0606 hebben toegevoegd mag je er vanuit gaan dat IRDETO voorlopig ook blijft. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of die codering blijft staat in de sterren geschreven, maar te oordelen aan alle berichten zijn Irdeto kaarten niet officieel verkrijgbaar voor Ziggo klanten in UPC gebied.

Nee en dat zijn ze ook nooit geweest zoals ik al zei.

Alleen als je net zoals Mimisiku card/abo sharet kun je in upc-gebied van de irdeto-codering gebruik maken.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zijn jullie het toch samen eens op dit punt!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Daar ben ik zeker van. Alleen personen die al een Irdeto abonnement hadden kunnen een Irdeto kaart bij bestellen.. Met of zonder CI. Nieuwe klanten (ook in het oude Ziggo gebied) krijgen alleen dde Horizon box....

 

 

in maart kreeg ik nog gewoon een Humax met irdeto-kaart van ziggo bij een nieuw abo, wel in oud Ziggo gebied. Volgens mij kan dat nog steeds met het startpakket. Hier zit een standaard mediabox bij, in mijn geval de Humax dus.

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...