Ga naar inhoud


geen beeld op 23,5


cobes

Aanbevolen berichten

ik heb geen ontvangst op 23,5 wel op 19

ik heb een nieuwe LNB geplaatst en nog steeds niks geen beeld op mijn Gigablue maar ook niet op mijn azbox

op mijn denson zo´n orgineel canaal digitaal ontvanger heb ik prima beeld en een ontvangst van 75 % 

terwijl die anderen gewoon jaren hebben staan draaien zonder problemen

dit begrijp ik niet.

 

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb geen ontvangst op 23,5 wel op 19

ik heb een nieuwe LNB geplaatst en nog steeds niks geen beeld op mijn Gigablue maar ook niet op mijn azbox

op mijn denson zo´n orgineel canaal digitaal ontvanger heb ik prima beeld en een ontvangst van 75 % 

terwijl die anderen gewoon jaren hebben staan draaien zonder problemen

dit begrijp ik niet.

 

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik het durf te vragen; maar het heeft toch niet te maken met de transponderaanpassingen van CD/TVV?

 

blijkbaar 2 keer zelfde thread en zelfde soort reacties..

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

vertel, ik heb bvn vol  en ik heb nu wel de regionale zenders op 66% ook film1 op 65% en sbs 9 op 65% en de rest van de zenders hebben 0% ik snap er geen bal van.

 

aangepast door cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de SR van de NPO- transponders bijvoorbeeld al op 29900 gebracht?

 

Hier heb je alles: https://www.sat4all.com/forums/topic/353360-grootste-klaagzang-aller-tijden-verwacht-bij-canaldigitaal/

 

Of heb je toevallig bij de transponder 12129V de parameters wel goed veranderd en is er een foutje geslopen bij de anderen?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou de schotel zelf eerst  eens beter uitrichten tot je vb gelderland hebt 

en zet eens wat afbeeldingen van je opstelling

en heb je de ontvangers voorzien van een fastscan voor jou providers even te laten scannen enz

post-41606-0-05789600-1465499716_thumb.png

post-41606-0-45650600-1465499717.jpg

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gokje?

 

Nee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben eruit, fijn dat die badgasten het niet even melden. ik ben van mening dat als ze een en ander gaan veranderen ze wel even bericht behoren te versturen ik ben tenslotte wel een betalende klant. :mad:

 

maar goed het werkt weer dankzij de antwoorden in dit topic waardoor ik verder ben gaan zoeken als mijn neus lang is, bedankt voor alle hulp. ik ga proberen weer wat van deze hobby op te pakken, er is door omstandigheden een groot deel van mijn geheugen gewist. dus maar opnieuw aan de studie en hopen dat het dan wat blijft zitten.

  • Like 1

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ja ik ben eruit, fijn dat die badgasten het niet even melden. ik ben van mening dat als ze een en ander gaan veranderen ze wel even bericht behoren te versturen ik ben tenslotte wel een betalende klant. :mad:

 

 

Het stond dus in de Canaldigitaal nieuwsbrief van mei, die iedere abonnee in zijn mail krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, dan is het mijn stomme schuld, ik was in mei op vakantie en heb niet alle mail gelezen bij thuiskomst. stomme pech dus.

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...