Ga naar inhoud


ip cam in netwerk ?


bemi

Aanbevolen berichten

weet iemand hoe ik een ip cam kan laten werken op een fritzbox 7570.

het programma NVCLIENT zegt iedere keer een verbindings- fout

met de netwerk kabel heb ik wel beeld.

het is een cam uit china heaworld HA-101W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is wel heel weinig info. Zonder netwerkkabel moet je dus via wifi verbinding maken. Heeft je camera verbinding met je Fritz?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Begrijpen we goed dat je een draadloze verbinding tot stand wil brengen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb 2 wifi cams en wil die buiten ophangen.

ik heb dus wel verbinding met de fritz box als de netwerk kabel erin zit. maar als ik probeer zonder de kabel verb. te krijgen

dan zegt het programma geen verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zal de camera's eerst bedraad aan moeten sluiten en je wifi netwerk toegang en password via het camera beheers programma moeten programmeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga je hier geen beter antwoord krijgen. Ik denk dat je nu een beetje gestraft wordt voor de aanschaf van goedkope Chinese meuk.

 

Maak eens een scan van de camera handleiding. Misschien komen we dan verder.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Sjaak beschrijft is de "Hackers" methode maar daar zal bemi het niet mee redden.

 

Hoeft ook niet, ik heb de handleiding doorgelezen en het staat er allemaal zeer duidelijk in. Je moet letterlijk alles volgen wat erin staat.

Je voert de volgende stappen uit als je de handleiding volgt:

  1. Je installeert de NVClient software op je PC;
  2. Je hangt de camera met een ethernet kabel aan de Fritz
  3. De camera koppelt automatisch aan het netwerk, je kan hem toevoegen aan NVClient en je hebt beeld (tot zover was je)
  4. Je laat de ethernet kabel aan de camera zitten en je gaat nu de wifi gegevens in de camera zetten
  5. Vervolgens heb je 2 camera's in NVClient (een beetje kromme oplossing maar OK);
  6. Als dit alles is gedaan kan je de ethernet kabel verwijderen.

Conclusie: Letterlijk volgen wat er staat. Misschien heb je alleen wat moeite met het kiezen van een statisch IP adres en het IP adres van je gateway.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi sjaak

nu word mij het al wat duidelijker ik kom nl. niet in  het inlog scherm van de camera.ik denk dat daar het password niet juist is en verandert is.

ik heb een mail naar de firma HEANWORLD gestuurd om te vragen hoe ik de cam terug kan zetten naar de fabrieks- ip-adress .

er zit geen knopje op om te resetten.

ik zal alles wat ik van de cam software op de comp. heb eraf halen en opnieuw installeren.

meld mij nog.

ps. heb alles gedaan zoals je beschrijft maar bij het ip adress+web poort kreeg ik al niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg nu gewoon de handleiding. De eerste 17 stappen heb je al gedaan. Daarmee maak je verbinding met je camera en NVCLIENT via ethernet.

 

Daarna volgt het hoofdstuk:

 

wireless connect methods
Note:wireless connect must operate top all steps.
1、Choose “Config”,click your step wireless camera.;

 De stappen 1 t/m 6 die in dat hoofdstuk staan moet je uitvoeren.

 

Het adres van je Fritz is het gateway adres. Die moet je niet maken maar je moet uitzoeken wat het adres van je Fritz is. Meestal iets als 192.168.0.1 zoals ook in het voorbeeld staat. Je kan kijken of het adres goed is door in je browser http://192.168.0.1 in te typen. Als het goed is zie je dan de inlogpagina van de Fritz.

 

Een vast IP adres verzin je vervolgens zelf. Bijvoorbeeld zoals in het voorbeeld 192.168.0.202.

Alleen moet je even uitzoeken hoe je Fritz met statische IP adressen omgaat. Ik heb bijvoorbeeld in mijn router staan dat de dynamische adressen van 192.168.0.10 tot 192.168.0.75 mogen lopen. Daardoor kan ik zelf vaste IP adressen uitgeven die boven de 75 zitten. Mijn NAS is bijvoorbeeld 192.168.0.100

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In de Fritz! kan je het interne ip adres statisch maken met een vinkje.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...