Ga naar inhoud


ip cam in netwerk ?


bemi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Niet om het een of ander, maar de webif van jouw camera is op dit moment al vanuit het www bereikbaar!

 

Een goede raad, wanneer je niet weet waarmee je bezig bent, niet je internet aansluiting open zetten.

Alleen het (ongetwijfeld niet veranderde) standaard password invullen en we kijken allemaal mee.

ipcam.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanaf punt 6   search wifi en selecteer de SIDD van je fritzbox, kijk wat er bij je fritz staat onder security ( web, wpa, wpa2) en selecteer dit in het security veld ook, vul bij wep je wachtwoord van je wifi in.

 

 

Het kan ook anders denk ik

 

In je adres balk van je browser  geef je het ip adres op van je camera      192.168.178.59:80

nu is het afhankelijk van je browser of active X wel of niet nodig is, lukt het niet gebruik een andere browser

dus lukt het niet met firefox dan IE of chrome of edge

 

je inlog gegevens van de camera opgeven waarschijnlijk admin pw "bij jouw bekend"

Dan moet je ook in de setup van de camera kunnen komen.

Ga je naar wifi setup, zoek je search wifi selecteer de SSID van je fritz, zet WPA,WPA2 TKIP bij security op de juiste versleuteling en voer het wifi wachtwoord van je fritz in.

 

 

Poorten gedoe is voor later als je de camera van  buiten je eigen netwerk wil bekijken.

aangepast door henkvd1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

zie je niet goed datapoort is 554 web port is80.

cees dat is nu even niet belangrijk eerst de cam werkend krijgen.

Ik weet niet of je goed begrijpt, wat je aan het doen bent, maar die schermafdruk van het login scherm,die ik hier plaats is afkomstig van jouw camera in jouw huis.

 

Wanneer jij je beveiliging niet op orde hebt kan je dat een hoop ellende opleveren.

Wanneer ik kwaad zou willen, heb jij direct geen toegang meer tot je eigen camera.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er nog steeds op dat de camera gewoon niet via Wifi met de Fritz is verbonden. Ik heb nog niet gezien met welke instellingen je de camera hebt verbonden via Wifi.

 

@Henkvd1

Op dit moment, zeker onder Windows-10 wordt de ondersteuning voor Active-x afgebouwd. Net als voor flash. Dus die plug-ins kunnen niet meer geïnstalleerd worden. Die cameraboeren lopen dus hopeloos achter met hun software. Ook Foscam heeft daar last van. Ik kon mijn camera via de web interface alleen maar aan de praat krijgen door onder VMWare een Windows-7 met IE11 te draaien. Die accepteert nog wel plugins. Daarom leek het me handig als bemi gewoon de handleiding volgt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi ik heb het met alle browsers geprb. edge,ie,firefox.chrome maar ik kom er niet in. (ipcam)

moet je eens kijken wat ceesv gebruikt die heeft er geen moeite mee, als je die je pass van de camera geeft kan hij hem zelfs voor je instellen.

 

IE 11 zit gewoon in windows10 beetje verstopt maar tik maar eens IE in het zoek venster links onder in de taakbalk.

 

zonder active x heb je geen beeld van de cam, de rest zie je wel.

aangepast door henkvd1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...