Ga naar inhoud


4k uitzending bij ziggo


muppet

Aanbevolen berichten


Gewoon afwachten! Het is een test. Als de reguliere UHD uitzendingen worden gestart kun je uiteraard met een Nagra CI+ module en kaart het één en ander gaan knutselen.. Of ze Irdeto bij schakelen in een vraag voor de toekomst...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu opent die zender dus niet met Nagra CI+ module?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden zei Mimisiku:

De zender heet 'Test' en opent niet met een Ziggo kaart (oranje). Werkt alleen op de Ziggo mediabox Next die aan een select aantal testers is uitgedeeld. Deze werkt met een virtuele Nagra kaart...

Nee dus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij in elk geval niet (Nagra CI+).... Alleen geluid. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2019 om 11:24 zei Mimisiku:

De zender heet 'Test' en opent niet met een Ziggo kaart (oranje). Werkt alleen op de Ziggo mediabox Next die aan een select aantal testers is uitgedeeld. Deze werkt met een virtuele Nagra kaart...

 

Dat klopt niet, de uhd versie die op de ziggo next box doorgegeven word gaat via iptv en niet via dvb-c.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik niet testen én dus niet weten. Ik heb zelf geen next box. De info haal ik van de Ziggo website waar bij de installatie aangegeven wordt dat er geen losse kaart bij deze box geleverd wordt. Hij activeert via het internet. Het kán dus IPTV zijn op die box. Ik scan hier gewoon met een VU+ Zero 4K DVB-C/T2 en daar ontvangt hij wel degelijk een Test kanaal met een Nagra CAID.. En met deze Nagra CI+ gaat de zender bij mij niet open. Alleen het geluid...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij doet die Nagra CI+ module het helemaal niet, op welke zender ook...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je geen ondersteuning voor CI+.... Dat werkt alleen op een klein aantal images (Ik heb hier VTi op de VU's) en DreamOS 2.5 op de DM525.. Daar werkt het wel...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Mimisiku:

Dat kan ik niet testen én dus niet weten. Ik heb zelf geen next box. De info haal ik van de Ziggo website waar bij de installatie aangegeven wordt dat er geen losse kaart bij deze box geleverd wordt. Hij activeert via het internet. Het kán dus IPTV zijn op die box. Ik scan hier gewoon met een VU+ Zero 4K DVB-C/T2 en daar ontvangt hij wel degelijk een Test kanaal met een Nagra CAID.. En met deze Nagra CI+ gaat de zender bij mij niet open. Alleen het geluid...

 

Doelde alleen dat de next gebruikers love nature 4k wel hebben maar dus niet via dvb-c maar via iptv.

 

Dat hij ook op- dvb-c netwerk staat is mooi, maar of ziggo dit ook echt gaat gebruiken op dvb-c netwerk is afwachten idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...