Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto
IPTV

Scrollen webpagina's met iptv box

Iptvscrollen

• Login om te beantwoorden
7 reacties in dit onderwerp

#1 Offline Troef - Geplaatst: 4 december 2016 - 16:33

Troef

Sat4all Lid

• Leden
  • 16 berichten
  • LocatieSpanje
Ik heb een Android iptv box met 2 problemen:
Met de meegeleverde afstandsbediening kan ik in pagina's (bv. Web) niet scrollen naar beneden/boven. Wel kan ik een cursor activeren, maar kan daar niet mee scrollen zoals met het rolwieltje op een muis.
Het tweede probleem betreft de duidelijkheid van het beeld. Bij tv zenders een prima helder beeld, maar zeer onduidelijk in menu Android en webpagina's en bv. de Play Store
Heeft iemand voor mij het konijn in de hoge hoed zitten en zo ja wil hij dit er uit halen ?
Groet Troef

Carpe Diem

#2 Offline sattv4iedereen - Geplaatst: 5 december 2016 - 10:26

sattv4iedereen

Sat4all Fan

• Leden
  • 5278 berichten

Geef eens type en model van android box. HDMI aangesloten? ik heb een 4K android box, en daar zijn de menu's helder, en play store ook.

Ik zie dat je nieuw lid ben, en heet je welkom, en herinner je graag, dat je geen commerciële links plaats bij het opnoemen van het type android box, dat mag niet.

Waar ik woon: opstelling selfsat HD30 op 19° met een mini ariva en cd kaart.|Waar mijn ouders wonen, een triax 88 met duo lnb19,2 en 23,5, met een option switch ervoor, waar één lnb kabel gaat naar vlakantenne astra 28°.Gebruikte ontvangers, VU DUO, VU solo se V2 en max digital xp1000 met TVV en CD kaart, en een M7 reserve ontvanger.|Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|Per aanvraag PM bereikbaar via skype.

#3 Offline Troef - Geplaatst: 5 december 2016 - 16:31

Troef

Sat4all Lid

• Leden
  • 16 berichten
  • LocatieSpanje

Hallo Iedereen

Het is een Lead Cool box, Android iptv

Als bijlage het grootste deel van de specificatie van de box.

Ja de box is via hdmi en converter naar scart (oude tv) met de tv verbonden. Daar zou een probleem in kunnen zitten, ware het niet dat de tv kanalen wel perfekt  weergegeven worden.

Nu heb ik nog een vraag: als ik op een usb poort een bluethooth adapter aansluit zou ik dan met een draadloze muis kunnen  werken ?

Een bedrade muis werkt goed, maar het snoer is te kort.

Heb je hier voldoende info aan?

Groet TroefBijgevoegd bestand  ScreenShot_20161205160918.png   93,95K   2 downloads

Carpe Diem

#4 Offline Troef - Geplaatst: 7 december 2016 - 17:58

Troef

Sat4all Lid

• Leden
  • 16 berichten
  • LocatieSpanje

Nog geen reacties !

Niemand kan mij helpen ?

Carpe Diem

#5 Offline borsjea - Geplaatst: 5 januari 2017 - 18:41

borsjea

Sat4all Core Member

• Leden
  • 1094 berichten
  • LocatiePraia Grande SP Brasil

Ik heb bij mijn MXQ  android box een bluetooth minikeyboard aangeschaft, maakt het bedienen van de box een stuk makkelijker.
Keyboard heeft ook een touchpath. Worden verkocht via de bekende veilingsite.

#6 Offline Troef - Geplaatst: 5 januari 2017 - 19:31

Troef

Sat4all Lid

• Leden
  • 16 berichten
  • LocatieSpanje
Bedankt voor deze tip.

Carpe Diem

#7 Offline Sjaak(k) - Geplaatst: 22 januari 2017 - 10:56

Sjaak(k)

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 18825 berichten

Ik heb bij mijn MXQ  android box een bluetooth minikeyboard aangeschaft, maakt het bedienen van de box een stuk makkelijker.
Keyboard heeft ook een touchpath. Worden verkocht via de bekende veilingsite.

Daar hoef je niet eens voor op die veiling site te zijn bij iedere computer boer koop je ze voor 25 euro, ik heb er al jaren een van een bekend satelliet ontvanger merk. Koop dan niet de Bluetooth versie maar de RF (2.4Ghz) uitvoering, er wordt een heel klein dongeltje bijgeleverd die je in de usb y verloop kabel aansluiting steekt, daar kun je ook het keyboard mee opladen.

Ik gebruik hem hier ook op mijn ET8000 satelliet ontvanger in gebruik, makkelijk door de muispad die erop zit.

Dit bericht is bewerkt door Sjaak(k): 22 januari 2017 - 10:58

#8 Offline Troef - Geplaatst: 22 januari 2017 - 11:36

Troef

Sat4all Lid

• Leden
  • 16 berichten
  • LocatieSpanje
Heb ik inmiddels aangeschaft ! Bedankt nog voor je tip

Carpe Diem