Ga naar inhoud


nieuwste oscam


Aanbevolen berichten


Okay, blijf jij bij cccam (TCP) maar ik ben inmiddels al jaren om naar Scam (UDP) om de boxen hier thuis met elkaar te kunnen laten praten, welke mijn inzien(s) maar ook proefondervindelijk probleemloos werkt. En, ................ ik praat niemand na en neem geen configs over van anderen, heb gelijk jij dit onderdeel eigen gemaakt door het vele (hobby) experimenteren.

 

Alle andere protocollen werken ook proefondervindelijk probleemloos, dat wil nog niet zeggen dat ze perse beter zijn. UDP kan sneller zijn dan TCP maar in een thuissituatie ga je dat verschil echt niet merken. Vroeger was gbox ook udp protocol.

 

En wat betreft het dagelijks updaten van oscam wat sommige hier doen. Dan denk ik, heb je niks beters te doen?  Het heeft absoluut geen voordeel of je moet net een versie nodig hebben die een nieuwe feature bevat maar in de meeste gevallen zal het eerder andersom zijn dat je versies krijgt die allerlei bugs bevatten.  Ik zou het verstandig vinden als het oscam team om de zoveel tijd stabiele versies uitbrengt en dat alleen die in de feeds belanden. Dat voorkomt een hoop problemen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak hier nog gebruik van Oscam 11277 en gelukkig update VTI niet wekelijks of maandelijks de Oscam versie.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie in dit topic via FTP

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...