Ga naar inhoud


Populaire MBC pakket vrijwel niet meer te ontvangen


Sprietje

Aanbevolen berichten

@T90user

Ik was vroeger lid van Foster Parents; ik heb er jaren lang iedere maand voor betaald.

Totdat ik te horen kreeg dat de staf (in Nederland) in een dikke mercedes rijdt.

 

Toen ben ik ermee gestopt.

 

Nu doneer ik af-en-toe een bedrag op de rekening van het Rode Kruis.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@T90user

Ik was vroeger lid van Foster Parents; ik heb er jaren lang iedere maand voor betaald.

Totdat ik te horen kreeg dat de staf (in Nederland) in een dikke mercedes rijdt.

 

Toen ben ik ermee gestopt.

 

Nu doneer ik af-en-toe een bedrag op de rekening van het Rode Kruis.

Ik heb na jaren van vele clubs sponsoren in overleg tegen mezelf gezegd 'Ik geef alleen nog aan clubs waar de directeur maximaal 2x zoveel aan geld verdient als m'n vrouw en ik samen', want ik bleef het gevoel houden dat ik met tig duizend anderen een overdosis aan geld aan een al dan niet goed bedoelend figuur aan het betalen was.

Er bleef geen een over, ook het Rode Kruis niet. Een club bij wie ik gestopt was met een automatische overschrijving had het fatsoen om te reageren en zei dat de directeur verantwoordelijk werk had, waarop ik aangaf dat dat voor mij en mijn vrouw evenzeer gold.

Nu sponsor ik nog diverse lokale kleine clubs waar geen enkele directeur rijk van wordt maar waar het geld puur naar zinnige doelen gaat.

 

Sorry, wel off-topic...

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi minplus,

Ik snap je precies!

 

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...