Ga naar inhoud


cccam en SKY DE


Aanbevolen berichten

een nagravison2 aha...

en de laatste jaren niet de duitse fora gevolgd over het pairen van SKY kaarten en je eigen tiers schrijven

SKy werkt enkel nog in de officiele receiver of de CI+ module van SKY zelf (als die nagravision2 überhaupt nog wil gaan werken overigens)

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dus TS heeft nog een bijzondere Nagravision kaart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

is de V13, had ik ook

met klemtoon Op HAD

 

Als je nagra en videoguard kaarten niet eens uit elkaar kunt houden waarom reageer je dan?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nagra en videoguard kaarten niet eens uit elkaar kunt houden waarom reageer je dan?

om meer berichten achter zijn naam te krijgen????????????????????

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

mooi dat het werkt met je oscam 

maar zou je het  prio bestand ook eens willen testen aub

 

Bedank smetje voor het prio bestandje, ik gebruik al een tijdje Oscam en had last van traag zappen vanaf de NL zenders naar de Duitse Sky kanalen, het duurde lang voordat ik beeld kreeg na het overschakelen, nu met dit prio bestandje gaat het veel sneller.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi mobieltje dat het weer werkt

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedank smetje voor het prio bestandje, ik gebruik al een tijdje Oscam en had last van traag zappen vanaf de NL zenders naar de Duitse Sky kanalen, het duurde lang voordat ik beeld kreeg na het overschakelen, nu met dit prio bestandje gaat het veel sneller.

 

Grts.

 

Daar hoor ik van op.

Oscam fanaten beweren steevast dat Oscam geen prio bestand nodig heeft.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik me ook even goed inlezen op het streamboard forum hoe je kaart, of de vervangende kaart in Oscam nog kan blijven gebruiken.

Zoals Tonskidutch al schreef moet je met die kaarten e.e.a. blokkeren in oscam.

Het fijne weet ik er ook niet van want ik heb zo'n kaart niet.

http://www.streamboard.tv

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Topic gaat over de vraag van Schalke betreffende de CCcam in samenwerking met de "nagravision2" kaart.
( dat is dan de oude S02 kaart die ook in de afbeelding beneden staat met CAID 1702 )
die gaat prima open met CCcam zonder poespas die voor HD kanalen echter de betacrypt tunnel nodig heeft in oscam
 
Premiere nadien SKY heeft deze kaarten gaandeweg uitgewisselt tegen de V13 en daarna de V14 ( NDS kaarten )

Die S02 zijn niet meer te krijgen bij SKY en er gaan ook niet meer alle zenders mee open die SKY uitstraalt.
En eigenlijk kun je enkel Bundesliga voetbal kijken met de S02 kaart

De nieuwere NDS kaarten worden bijna allemaal (reeds meer dan twee jaar) gepaired met de hardware

MITS je die pairing blokkeert (zie spoiler) en je eigen etitlements op de kaart schrijft.

 

 

saveemm-u = 1
saveemm-unknown = 1
blockemm-unknown = 1
blockemm-s = 1
blockemm-g = 1
blockemm-u = 1

 

 

 

De oude S02 Nagravision kaarten worden gaandeweg uitgeschakeld door SKY.

Dat gaat per abonnementsvorm en kaartgroep gewoon door en ooit ben jij aan de beurt met je oude S02.

 

Dat uitschakelen dien je te voorkomen WIL je verder met de kaart kunnen blijven kijken naar je abo-zenders.

Anders ben je verplicht een nieuwe kaart aan te vragen en die werkt enkel nog in Sky Gecertificeerde Hardware.

 

Als antwoord op de vraag van Schalke met z'n S02 kaart, voor CCcam is enkel P:1702 nodig als prio (omdat de zenders ook per NDS CAID voorrang krijgen)

ciao

 

 

post-30989-0-66265000-1492944780.jpg

post-30989-0-53675200-1492944819.jpg

post-30989-0-05572700-1492944849.jpg

aangepast door Tonskidutch

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...