Ga naar inhoud


Kassa over streaming kastjes, zwart beeld en legaal of niet


Miauw

Aanbevolen berichten

€ 12,- per jaar voor 4 schermen Netflix, dan kun je voor € 42,- anderhalf jaar Netflix kijken, dit rekensommetje kan ik niet volgen, kan je dit uitleggen?

 

Dat moet uiteraard € 11,99 per maand zijn.

Je pb heb ik zojuist beantwoord.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


De markt bepaalt de prijs, is die te hoog verkoop je niets.

 

Een hoge prijs is echter nooit een valide reden om het goed dan maar illegaal te verschaffen.

En naar mijn mening is het onvoldoende geld hebben geen reden om iets illegaal voor minder geld te kopen.

maar het gebeurd overal omdat die mensen die niets zo veel hebben het ook willen het een houd het ander in stand

het is zo waarom meer betalen als het ook zo kan

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de meesten van hen zullen zich denk ik niet zomaar een appeltje uit de kist pikken bij hun plaatselijke groenteboer.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

@sverige:

 

Als je russisch, tjsjechies/slowaaks, bulgaars/macedonisch/turks en hebreeuws/arabisch/ivriet kunt verstaan dan begrijp ik in jouw geval dat dat interessant is maar ik geloof niet dat veel mensen al die talen tegelijk kunnen verstaan. Overigens zal het gros van de zenders die jij bedoelt gewoon legaal FTA via satelliet te ontvangen zijn, dus persoonlijk zou ik als ik net zo'n talenkennis zou hebben als jou, dat op legale wijze doen via de schotel.

aangepast door Dimmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat herken ik wel een beetje.

Hier is de proefmaand gebruikt om afgelopen winter even wat achterstallige series in te halen.

Nu missen we het niet meer. In ieder geval niet genoeg om er € 9,99 per maand voor neer te tellen. Zelfs illegaal samen delen voor € 5 of € 6 per gezin vinden we onvoldoende de moeite waard en te veel gedoe.

De sat ons al heeft zoveel meer mooist te bieden.

 

Maar inmiddels zwaar off topic. Helaas zelf uitgelokt.

Is er geen Netflix topic.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar inmiddels zwaar off topic. Helaas zelf uitgelokt.

Is er geen Netflix topic.

 

Geeft niet, ik ben toch nieuwsgierig naar diverse mogelijkheden.

 

Ik ben van het STB-Pakket min of meer verplicht overgestapt naar het HD-Light pakket wat als ik het goed begrijp tegenwoordig Basis pakket wordt genoemd.

 

 

@All

Veel TV kijk ik niet, FTA vooral van de Astra 2 moet ik nog gaan ontdekken, daarnaast kijk ik meestal niet verder dan de NPO kanalen, de commerciële Nederlandse zenders zijn naar mijn mening zo slecht, maar ik kijk ook op heel andere tijden dan Prime Time, dan is er nog meer bagger op die kanalen te ontvangen.

 

Dat is meteen ook de reden dat ik met veel zaken twijfel, het moet wel de moeite waard zijn, comedy/actie films vindt ik vaak leuk, de rest boeit mij niet, dus voor "gratis" sport kijken zal niemand mij warm krijgen.

 

Ik heb vroeger niet legaal naar Filmnet gekeken, een halfjaar is veel nieuws te zien als je weinig films gezien hebt, maar na een halfjaar wordt alles weer weer herhaald met hier en daar een uitzondering.

 

Ik ken iemand die alleen herhaling gemist en Netflix kijkt waarvan het abonnement ook nog eens gedeeld wordt door meerdere personen. Op zich voor mij best leuk, want het is nieuw en het is lang geleden dat ik niet legaal Filmnet had, dus er zijn best nieuwe films en series, maar waar ik mee kijk i.v.m. dat ik het niet heb. Toch klaagt de gene vaak dat of het er niet op staat, of het al gezien heeft, ik ben bang dat zoiets ook bij het filmnet van vroeger veel de herhaling in gaat, met af en toe eens iets nieuws, alleen moet het naar mijn zin zijn. Het enige voordeel is dat je het zelf kan bepalen indien het beschikbaar is, dat je kan kijken wanneer je wilt.

 

Of het legaal of illegaal is, als je inkomen zo laag is door te ziek te zijn om te kunnen werken i.v.m. dat de gevechten gewoon in de diverse ziekenhuizen en zorg gewoon doorgaan met alle kosten van dien die niet vergoed worden, dan heb je daar al snel maling aan.

 

Als ik een goede baan had, geen zware complexe gezondheidsproblematiek had, dan is het een heel ander verhaal, ziek zijn is erg duur geworden met de regering van de afgelopen jaren.

 

Een keuze maak je anders en is moeilijker als je inkomen het niet toe laat, dat is het grote verschil.

 

Ik ben niet vies van creativiteit, het is een kwestie van op het randje balanceren.

 

Zo heb ik begrepen dat voor Netflix een VPN meer aanbod kan geven dan regio gebonden, vindt je het gek dat mensen het randje gaan opzoeken?

 

Sinds kort weet ik wat een VPN is, dat is je IP adres afschermen en eventueel vervangen door een andere regio code, dat noem ik creatief bezig zijn, alleen weet ik nog niet hoe dat werkt.

 

Ik zie dat we langzaam naar een ander systeem van kijken naar TV gaan, ik weet niet hoelang de regering het basispakket vol wilt houden, maar zo struikelen straks heel wat commerciële zenders i.v.m. dat de kosten dan volledig uit de reclame opbrengsten moeten komen i.p.v. dat commerciële zenders geld vragen aan de abonnees via het betreffende abonnement zoals het in het begin was. Een mooi voorbeeld is wat er op de Astra2 gebeurd, gratis en geen codering meer, met of zonder reclame, het werkt.

 

Het zal even wennen worden voor de commerciële zenders, maar we gaan langzaam de beginkant op willen ze overleven, dat wordt dus weer betalen om in de huiskamers te kunnen worden gezien willen ze nog wat aan reclames verdienen. Te veel willen verdienen en daardoor de consument te veel te laten betalen, dat gaat een keer verkeerd, dan komt het omslagpunt vanzelf in beeld, want daardoor krijg je de stream kastjes, het blijft een kat en muis spel die nooit zal stoppen.

 

Het kan ook zo omslaan naar het kopiëren van DVD's en of opnames van steams, iets dat vroeger met "beveiligde" videobanden gebeurde, dat zal niemand tegen kunnen houden.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geeft niet, ik ben toch nieuwsgierig naar diverse mogelijkheden.

 

I

 

Ik ben niet vies van creativiteit, het is een kwestie van op het randje balanceren.

 

Zo heb ik begrepen dat voor Netflix een VPN meer aanbod kan geven dan regio gebonden, vindt je het gek dat mensen het randje gaan opzoeken?

 

Sinds kort weet ik wat een VPN is, dat is je IP adres afschermen en eventueel vervangen door een andere regio code, dat noem ik creatief bezig zijn, alleen weet ik nog niet hoe dat werkt.

 

Je doet dus binnenkort ook creatief winkelen met een met aluminiumfolie gevoerde inkoop tas?

Dat is net zo iets.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En de maatregelen blijven niet uit!

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/358442-netflix-blokkeert-nederlands-kabelbedrijf-vanwege-misbruik-klanten/?do=findComment&comment=2439371

 

Gevolg is, dat degenen die zich aan de regels houden weer de dupe zijn van degenen die "niet vies zijn van creativiteit" en "op het randje balanceren".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die klanten moeten Netflix aanspreken.

Een procedure in de VS kost wel wat maar kan ook een hoge schadevergoeding opleveren.

Ze zouden hun krachten kunnen bundelen of in de VS een advocaat op basis van no cure no pay inschakelen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet dus binnenkort ook creatief winkelen met een met aluminiumfolie gevoerde inkoop tas?

Dat is net zo iets.

 

NEE, dat is niet creatief, dat is proletarisch winkelen, dat is heel iets anders.

 

Nu zit ik via wifi van een buurman waar ik toestemming voor heb, echter had ik het modem ook kunnen kraken. Een modem kraken mag, het internet op mag ook, maar zijn netwerk in gaan niet, daar is een rechtelijke uitspraak over gedaan.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de maatregelen blijven niet uit!

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/358442-netflix-blokkeert-nederlands-kabelbedrijf-vanwege-misbruik-klanten/?do=findComment&comment=2439371

 

Gevolg is, dat degenen die zich aan de regels houden weer de dupe zijn van degenen die "niet vies zijn van creativiteit" en "op het randje balanceren".

 

Ziggo klanten hebben een dynamisch ip adres, heeft dus totaal geen zin, Netflix jaagt alleen de klanten naar een alternatief.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar Ziggo naar Netflix niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...