Ga naar inhoud


Kassa over streaming kastjes, zwart beeld en legaal of niet


Miauw

Aanbevolen berichten

Maar Ziggo naar Netflix niet.

 

Ah, op die manier. Dan houdt Netflix weinig klanten in Nederland over, blijkbaar durven het alleen bij de kleintjes.

 

Echter, ik weet dat duurdere Ziggo abonnementen met de bij behorende smartcard ook gedeeld worden, dus daar gebeurd het zelfde, maar dan in hun eigen achtertuin.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ziggo zal er wel voor zorgen, dat de klanten die rommelen afgesloten worden, ga daar maar van uit.

 

In andere landen krijgen klanten van providers bijvoorbeeld keurig een briefje dat ze moeten stoppen met illegaal downloaden, of anders afgesloten worden.

 

Iets wat op den duur ook de Nederlanders staat te wachten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, Ziggo doet helemaal niets, ik weet dat er mensen zijn die dat al jaren zo doen.

 

De één heeft een eenvoudig digitaal abonnement, de ander een uitgebreid abonnement, er gebeurd helemaal niets terwijl er op meerdere adressen de uitgebreide smartcards werken.

 

Veel Ziggo aansluitingen zitten zelfs jaren lang zonder betaald (digitaal) abonnement, dus analoog, nog steeds aangesloten.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom je daar nu toch bij, iedere Ziggo klant heeft basis digitale tv op zijn aansluiting zitten. :P Daar hoef je geen digitaal abonnement voor af te sluiten, analoog krijg je er (nog) ''gratis'' bij. :whistle:  Dat er nog signaal op je aansluiting zit dat is slordig van Ziggo, maar dat wil niet zeggen dat het gebruik ervan legaal is.

 

Ik was nog even bezig met aanpassen van mijn vorige bericht, Ziggo laat veel kabels gewoon zitten na papieren afsluiting, er is er 1 zelfs bij die opnieuw is aangesloten, dat terwijl hij niet meer aangesloten was en daar ook niet opnieuw heeft aangevraagd, al langer dan 5 jaar.

 

Het is inderdaad slordig, maar wat verwacht je van een voormalig UPC onder de naam Ziggo, dat het beter is/wordt?!

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de mensen die vallen over op het randje balanceren van de wet, wat is interne interne cardsharing dan? Volgens de regels van CanalDigitaal is dat niet toegestaan, maar het randje van balanceren is hier toch ook op gezocht, wat is dan het verschil?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het niet in de voorwaarden van Canaldigitaal kunnen terugvinden, maar ik neem aan dat je kunt aangeven waar dat verbod staat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet in de voorwaarden van Canaldigitaal kunnen terugvinden, maar ik neem aan dat je kunt aangeven waar dat verbod staat.

 

Nee, dat hoef ik niet, want anders verkochten ze geen 2de en 3de kaart, als je contact met ze opneemt, dan zullen ze ongetwijfeld zeggen dat het niet mag. Sterker nog, ik heb daar al een keer contact over gehad i.v.m. dat ze een tijd geleden met een 1 master en 2 slave ontvangers op de markt zouden komen, dat is alleen nooit gebeurd, daar zijn de extra kaarten voor met de extra kosten.

 

Op het moment dat je creatief met de kaart weet om te gaan, dan zijn daar 3 zenders tegelijk uit te halen, dat is ook op het randje balanceren van de wet.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn genoeg ontvangers op de markt, waar geen softcam in gebruikt kan worden, daarvoor zijn de extra kaarten in omloop.

Anders zou je bij Canaldigitaal geen 2e of 3e ontvanger kunnen gebruiken.

 

Maar als je wat beweert zou een onderbouwing geen probleem mogen zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar we dwalen een beetje af van het onderwerp.

Het ging over het wel of niet illegaal zijn van streaming kastjes.

 

Daarover is het laatste woord nog niet gezegd.

 

Het gebruik ervan met illegale streaming providers is duidelijk wel illegaal.

 

Vergelijk het met een bijl, het kloven van hout is een legale toepassing, het kloven van iemands hoofd niet!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn genoeg ontvangers op de markt, waar geen softcam in gebruikt kan worden, daarvoor zijn de extra kaarten in omloop.

Anders zou je bij Canaldigitaal geen 2e of 3e ontvanger kunnen gebruiken.

 

Maar als je wat beweert zou een onderbouwing geen probleem mogen zijn.

 

Ik heb toch echt even geleden contact met CanalDigitaal gehad, daar kwam wat ik net schreef letterlijk naar voren dat het niet mag, waarom zouden ze anders de kaart zo beperkt hebben en niet 10 ontvangers met alternatieven software ondersteunen?

 

Je kan ze zelf ook contacten, met hun eigen apparatuur worden de kaarten nog verder beperkt dan met de alternatieve apparatuur die ze niet willen ondersteunen.

.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar we dwalen een beetje af van het onderwerp.

Het ging over het wel of niet illegaal zijn van streaming kastjes.

 

Daarover is het laatste woord nog niet gezegd.

 

Het gebruik ervan met illegale streaming providers is duidelijk wel illegaal.

 

Vergelijk het met een bijl, het kloven van hout is een legale toepassing, het kloven van iemands hoofd niet!

 

We dwalen inderdaad af, het is afwachten wat ermee gaat gebeuren, is het kastje alleen voor illegale doeleinden bedoeld, dan zal het verboden worden, kan je er ook legaal mee kijken en wordt het er zo ook voor gebruikt, dan is alleen de software het probleem.

 

Ik geef het 50% om 50% kans dat het kastje legaal blijft, de software voor het illegaal bekijken echter niet, maar vaak worden de kastjes kaal geleverd, wel met instructies hoe je wat kan bekijken, mag je zelf bepaalde software er op zetten en dan is het wat je ermee doet.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die hele uitzending van Kassa niet gezien.

ik reageerde in eerste instantie alleen maar over een opmerking dat die kastjes na bestelling niet geleverd worden. Toen was mijn reactie, nou, vanuit China wel en dat voor 42 euro. Kastjes zijn idd in Nederland duurder terwijl er volgens mij niet echt verschil is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...