Ga naar inhoud


8K tv gaat langzaam van start, eindelijk


Emekli

Aanbevolen berichten

8K tv gaat langzaam van start, eindelijk, zie link.

 

http://www.nu.nl/gadgets/4301244/japanse-publieke-omroep-zendt-in-8k-beeldkwaliteit.html

 

Nu op naar 16K.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het verhaal klopt, maar is door mij als grap bedoeld.

Het geeft aan hoe Nederland en zeker nog vele andere landen in Europa achterlopen.

 

Wat wel verboden zou moeten worden is dat aanbieders nog veel in SD doorgeven, terwijl het ook in HD beschikbaar is.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom zou dat verboden moeten worden? Jij koopt toch ook een Golf als er ook een Rolls beschikbaar is?

Als het product je niet bevalt neem je andere leverancier.

 

Mijn vader, en vele ouderen met hem, kijkt nog gewoon om SD simpel omdat het voldoet en omdat hij niet met tig afstandsbedieningen wil knoeien.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ook ik ben geen 18 meer, maar ga wel met mijn tijd mee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zoveelste hype , tot de ka band satellieten allemaal in de lucht hangen. Dan is het van ' die luxe van 4,8,16 K TV wil ik blijven zien'.

We zullen maar zeggen het is evolutie,en die grote tv's in zalen spelen dan beter . De kl man betaalt dat, bij bedrijven is dat aftrekbaar. 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht wel op de 32K uitzendingen. Aangezien de bandbreedte van de kabel zeer beperkt is, zullen er hooguit 4 of 5 kanalen te zien zijn.

:grin: :grin:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het probleem is, de programma's worden er niet beter van. Dus waarom zou ik steeds maar weer met de nieuwste hype mee moeten rennen?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal klopt, maar is door mij als grap bedoeld.

Het geeft aan hoe Nederland en zeker nog vele andere landen in Europa achterlopen.

 

Wat wel verboden zou moeten worden is dat aanbieders nog veel in SD doorgeven, terwijl het ook in HD beschikbaar is.

Daar snijdt je inderdaad een groot punt van ergernis aan. Ik weet dat Omroep Gelderland al min. 1,5 jaar alles in HD opneemt, alleen is er geen aanbieder die het in HD aanbiedt wil aanbieden. Tijdens de intocht van de vierdaagse van Nijmegen werden er op NPO2 (HD) veelal opnames van Omroep GLD uitgezonden, in high definition.

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...