Ga naar inhoud

Eurosport 2 weg

edbe
 Delen

Aanbevolen berichten

Eurosport 2 HD?

CanalDigitaal zendt Eurosport 2 alleen maar in SD uit.

ik heb het ook niet over dat het bij CD is maar bij Ziggo

Gigablue UHD & Gigablue X3

Wavefield T55 33o/28o/23o/19o/13o/9o/5o/1w/5w

Triax 78cm : 30w/15w

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij geeft deze nog gewoon beeld ik kan het niet testen maar hier geeft hij alles aan ook dat deze gecodeerd is maar aangezien ik geen kaart heb moet ik het met deze info doen. oud UPC gebied (zevenaar)

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar bericht
Delen op andere sites

sinds kort is de Eurosport 2 HD weg? zwart beeld

hebben meer mensen er last van

Het kan zijn dat er bij jou in de buurt ook onderhoud kanaal wisseling heeft plaatsgevonden.

Een aantal SD kanalen gaan er af. Maar om een of andere reden worden de hd en sd kanalen omgewisseld.Als goed is zie je eurosport 2 2x staan als je alle kanalen bekijkt. Als je een automische kabel scan hebt dan zou ik het kanaal niet gaan toevoegen want die is zo weer weg.

Het kan een dag (mis langer) duren, daarna staat het weer goed

Link naar bericht
Delen op andere sites

outtv, zender vd maand(viceland), omroep zeeland, tv noord, tv oranje, mezzo zitten op dezelfde frequentie. Hier in regio Mill op 554 Mhz.

ook niks

Gigablue UHD & Gigablue X3

Wavefield T55 33o/28o/23o/19o/13o/9o/5o/1w/5w

Triax 78cm : 30w/15w

Link naar bericht
Delen op andere sites

heb nu op een andere manier kabelscan gedaan, nu heb ik weer beeld....

Heb jij een xml bestand bij je kanelscan? Want heb hier op forum (volgens mij) gelezen dat die er zijn zodat kanalen op bepaalde plaatsen komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.