Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten


54 minuten geleden zei Penthe:

Dus men moet alle woorden geloven die een bedrijf verteld? Ik hoor of lees dit liever van echte gebruikers dus de consument.

Je hoeft niks te geloven, 

Ik vertel de waarheid want ik stam nog uit een tijd dat men de zaak niet belazerde, en waarom denk je dat we zelf testen ?

Omdat Joyne het waardeert en mijn metingen serieus neemt en gebruikt en luistert naar wat ik zeg voor zover dat kan.

En Om onze dealers en de consumenten een eerlijk verhaal te vertellen en we onze tijd kunnen besteden aan nieuwe klanten in plaats van de hele tijd ontevreden mensen aan de lijn te krijgen welke  iets gekocht hebben wat niet werkt.

Want mond op mond reclame is het beste en dat gebeurt nu al omdat we weten waar we over praten en geen lul verhaal ophangen om iets te verkopen.

En je kan wat ik vertel zelf controleren.

Denk je nu echt dat de gemiddelde Joyne abbonee hier iets gaat plaatsen? Alleen hobbyisten.

En de enigste reden dat ik hier ben gaan posten ondanks dat ik al 35 jaar in de branche werkzaam ben is omdat ik hoopte en dacht dat hier serieuze hobbyisten samen hun ervaringen met mij wouden delen om een goed product in de markt te zetten.

En die zijn er ook, maar er zijn ook een heleboel negatievelingen die niks anders te doen hebben als te zeiken.

Om te verkopen heb ik sat4all niet nodig en dat mag ook niet.

En je doet toch gewoon wat jezelf wilt, er zijn genoeg anderen die het wel waarderen wat ik doe.

Als ik in mijn hart ook geen hobbyist was, hield ik het in deze  business ook echt niet vol.

En als ik s'avonds prive thuis Joyne zit te kijken ben ik toch een gebruiker en een consument?

 

aangepast door commentaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Commentaar

QUOTE

 

Op 31-8-2017 om 19:45 zei D-box:

@Commentaar

Als Joyne ook een Conax smartcard zou aanbieden was ik meteen naar jullie overgestapt.

@Dbox, De 9500 toen ik nog voor Nokia werkte.

We hebben kaarten voor zakelijke abonnementen maar die worden gepaird met de module.

Geloof me maar, alle aanbieders, ook CD gaan binnen afzienbare tijd over. De cam 701 is al het bewijs.

De content aanbieders eisen dit gewoon om kaartsharing tegen te gaan.

Dus is het gewoon een kwestie van tijd

UNQUOTE

 

In ieder geval dank ik je hartelijk voor je antwoord en uitleg.

 

Maar even een vraag over die smartcard: mijn NanoXX ontvanger is een "alles happer" dus Conax kan hij ook aan; ik gebruik een softcam, als ik nou zo'n kaart neem, werkt dat dan niet?

 

In die NanoXX kan ook een CI, maar ik wil dus geen CI ivm de opname beperkingen.

In ieder geval nogmaals dank dat je met me hebt mee willen denken.

 

Groetjes,

D-box

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De conax kaart moet gepaird worden en ik denk dat  in principe dat ook met je softcam zou kunnen maar dat mogen en doen ze natuurlijk niet.

Het is zelfs zo dat er momenteel gewerkt wordt aan een nieuwe professionele cam voor 10 kanalen descrambeling met geintegreerde softkaart net als de consument.

Het zou voor Joyne veel makkelijer geweest zijn om kaarten te leveren want dan was het opname probleem er ook niet.

Maar dan krijgen ze niet voldoende content, zo simpel is het .

Wat het opnameprobleem betreft , daar wordt aan gewerkt, want ik zelf heb dat probleem natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Commentaar

 

Hartelijk dank voor je uitleg.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei commentaar:

De conax kaart moet gepaird worden en ik denk dat  in principe dat ook met je softcam zou kunnen maar dat mogen en doen ze natuurlijk niet.

Het is zelfs zo dat er momenteel gewerkt wordt aan een nieuwe professionele cam voor 10 kanalen descrambeling met geintegreerde softkaart net als de consument.

Het zou voor Joyne veel makkelijer geweest zijn om kaarten te leveren want dan was het opname probleem er ook niet.

Maar dan krijgen ze niet voldoende content, zo simpel is het .

Wat het opnameprobleem betreft , daar wordt aan gewerkt, want ik zelf heb dat probleem natuurlijk ook.

Is het dan om te gebruiken als gewone consument?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zei wel zo, als ze al naar module's met geïntegreerde kaarten gaan en die vervangen moet worden, omdat ze toch wel eens in de prooi van de hackers vallen en ze alle geheimen blootleggen of ze gaan het eerder misbruiken, het voor de abonnee een duurdere zaak zal zijn dan enkel een kaart. En ik denk niet dat de aanbieder zal zeggen, we sturen de nieuwe gratis op. Ze mogen zwaar beveiligd zijn, maar onkraakbaar? Denk het niet. Beetje top offic, maar bepaalde dichtgetimmerde ontvangers met geïntegreerde (soft)kaart, wordt door bepaalden volledig opengezet voor elke zender.

En is het nu zo, dat een opname voorzien wordt van een digitaal watermerk zoals het in het begin verspreid werdt?

aangepast door sattv4iedereen
Toevoeging dichtgetimmerde bakken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei dvbs:

Is het dan om te gebruiken als gewone consument?

De bedoeling is voor in een kopstation waar je dan met 1 module 10 kanalen uit een stream kan decoderen , en deze ongecodeert op een netwerk van een hotel, camping of ziekenhuis kan zetten in dvbt-dvbc of Iptv.

Het aantal kanalen is afhankelijk van de bandbreedte van de modulator, momenteel een 7 kanalen, overeenkomstig met een 40Mb in Dvbc.

Dat werkt al bij diverse kopstations.

Het voordeel van Joyne is dat Npo 1-2-3- Rtl 4-5-7 en  Sbs 6 op dezelfde transponder zit.

Daar wordt dan in zakelijk abonnement op gezet.

In principe kan die ook in een consumenten ontvanger, en dan zou je in een Rebox 4 kanalen kunnen opnemen en een 5e kijken in dezelfde transponder.

Dat moet ik nog uittesten.

Door de zenderkeuze in logische volgorde van de tranponder opent dat mogelijkheden, maar de vraag is of Joyne dat voor consumenten toe mag staan.

Het illigale streamen wordt dan weer makkelijk gemaakt dus ik denk het niet.

Er zal een zakelijk abonnement met een bekend adres aan moeten hangen.

 

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...