Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik zal nooit lid worden van Joyne omdat ik grote bezwaren heb met hun CI en virtuele smartcard, maar ik wens Joyne 100% succes.

Ik hoop voor Joyne dat ze even groot worden -of groter- dan CDS, ik gun Joyne het allerbeste.

 

@Commentaar

Als Joyne ook een Conax smartcard zou aanbieden was ik meteen naar jullie overgestapt.

 

Groetjes,

D-box

 

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren in Nederland getest met een 85 cm camper schotel. 23 gaf op de ontvanger 70% joyne 63%. Npo 1,2 en 3 krakend geluid geen beeld melding scrambled. Andere zenders gingen wel. Toen ik hoorde wat een joyne verdeler maar krijgt per klant per jaar, en het werk dat ze moeten doen, viel ik achterover van verschot. Voor die prijs, zou ik geen dealer worden. Je steekt er aan toe, en zeker als klant paar keer belt en dealer bvb 10 minuten aan de lijn hangt.

Dealer zei, dat ze de klanten proberen tevreden te stellen met een dode mus, en als ze er niet snel iets aan zullen doen,het binnen het jaar R.I.P. is met joyne.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren in Nederland getest met een 85 cm camper schotel. 23 gaf op de ontvanger 70% joyne 63%. Npo 1,2 en 3 krakend geluid geen beeld melding scrambled. Andere zenders gingen wel.

quote)

 

dat lag dan niet aan Joyne want als je de andere zenders van 11747 wel gedecodeerd krijgt werkt het.

Als de cam niet zou functioneren had je alleen de FTA regionale en de muziekzenders .

Als er iets mis zou zijn met de transponder had je ook geen rtl 4-5 -7 en sbs 6-9.

En ik ken veel installateurs welke helemaal gestopt zijn omdat ze helemaal niks van CD kregen, en met voetballen op zondagavond gebeld werden.

En dan kreeg de klant een gratis duo lnb van CD welke de installateur er in mocht komen hangen.

En omdat hij ook de televisie en de koelkast had geleverd werdt dat ook gratis verwacht.

Dus dan beter een paar centen van Joyne waar je straks niks meer voor hoeft te doen, en nu als klantenbinding de kans krijgt goede apparatuur met marge ye leveren, en dat kan ook ern koelkast worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier in Spanje met CD en de laatste dagen is het echt verschrikkelijk slecht weer met enorme regenbuien hagel en stormen en overstromingen, heb met mijn 80CM bij CD maar 10 minuten uitval van het signaal mogen meemaken, dus petje af daarvoor. Joyne mag dit nog even gaan bewijzen en tot op heden zijn de verhalen negatief.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Commentaar

Jij schijnt dus een directe lijn te hebben met Joyne. Ik zou graag mijn abonnement willen stoppen en de hele handel willen retourneren omdat wat ze aan info gegeven niet compleet is of gewoon weg niet klopt. Maar deze club is niet te bellen en de mail response is traag en niets zeggend. Heb jij een beter alternatief? 

P.s. Ik ben wel met je eens dat de beeldkwaliteit niet onder doet voor CD, signaal sterkte valt me wel vies tegen en kan bij mij niet op tegen CD. 

aangepast door Diedrik
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet helemaal waarom jij deze vraag bij dit onderwerp plaatst want die heeft toch niets met dit onderwerp te maken.

Heb jij deze vraag al bij de dealer neergelegd waar jij het abonnement hebt afgesloten want dat is toch de door Joyne aangewezen plaats waar jij antwoord hierop zou moeten krijgen.

Kun je gelijk testen wat de dealers waard zijn...;)

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit onderwerp.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/360270-onjuist-zenderaanbod-travel-lite-op-website/?tab=comments#comment-2464143

 

We gaan hier weer verder met de ontvangst van joyne, valt die mee of valt die tegen?

En wanneer die meevalt, valt er dan regen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit een hele moeilijke discussie. 

Welke posting is geloofwaardig of niet. 

Welke welwillende poster heeft rapporten zonder zeker te zijn of schotel goed uitgericht is en lnb goed afgesteld. 

Alleen joyne klanten kunnen rapporten afgeven omdat joyne versleutelt is. 

Verder commerciële belangen van Nederlandse schotelboeren in bv spanje die werk ruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reken de berichten van sprietje zeer betrouwbaar. Ik zou ze van anderen zonder namen te noemen minder vertrouwen. Helaas stopt de module op 9 september, en zal ik zelf niet kunnen testen. De joyne dealer, noemde mij een ... als ik joyne wilde testen met een selfsat hd30.

Maar jongen toch, je gaat daar nou geen tijd aan verprutsen, bij de minste regen heb je geen beeld. Je kunt je tijd beter in iets anders steken. Zei die mooi.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het signaal van Eutelsat is goed te ontvangen en de footprint is groter dan die van astra. 

De dbw is iets minder dan astra maar dat is toch gewoon geen probleem gewoon een grotere schotel nemen. 

Maar de domme opmerkingen zoals we zitten niet op vol vermogen we gaan met variabele bitrate werken tot 15mb enz. geeft mij te bedenken. 

Joyne heeft iets maar.... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei luisteraar:

 

Maar de domme opmerkingen zoals we zitten niet op vol vermogen

Ja jij zal het wel weten.

Wij niet, wij zijn amateurs.

ben je continue aan het monitoren en aan het vergelijken?

 

Inmiddels is de Luxemburgse uplink maximaal en wordt Rambouillet nog wat opgeschroefd.

En de automatische variabele bandbreedte wordt momenteel als eindfase ingeregeld.

In principe dus voltooid.

5 uur geleden zei luisteraar:

Alleen joyne klanten kunnen rapporten afgeven omdat joyne versleutelt is. 

 

Dat doen we dan dus ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2017 om 19:45 zei D-box:

@Commentaar

Als Joyne ook een Conax smartcard zou aanbieden was ik meteen naar jullie overgestapt.

@Dbox, De 9500 toen ik nog voor Nokia werkte.

We hebben kaarten voor zakelijke abonnementen maar die worden gepaird met de module.

Geloof me maar, alle aanbieders, ook CD gaan binnen afzienbare tijd over. De cam 701 is al het bewijs.

De content aanbieders eisen dit gewoon om kaartsharing tegen te gaan.

Dus is het gewoon een kwestie van tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...