Ga naar inhoud


Rechtzetting en excuses voor de verwarring abonnement belg.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Geachte forumleden, moderators en administrator,

Verleden week had ik met 3 verdelers contact, die bij hoog en laag beweerden, dat een belg joyne abonnee kon zijn.

Ik heb dit argument bij diverse topics gebruikt ter verdediging toen ze schreven dat het enkel mogelijk was met een nederlands rekening nummer.

Vandaag is mij geïnformeerd daarover, en ben ik dus verleden week onjuist ingelicht.

Zodanig heb ik dus ook onjuiste informatie verspreid op het forum.

Ik wil me dus aan iedereen verontschuldigen, voor de verwarring, de onjuistheden, de ongemakken, eventuele geleden schade enz.

Maar ik vraag me af, waarom joyne belgische dealers aanvaard.

Van mij mag de moderator hier (liefst) onmiddelijk een slotje op plaatsen, maar ik vond het mijn plicht me te verontschuldigen voor deze.

Ondergetekende Sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wist dit al een week geleden, toch bleef je argumenteren. ;)

aangepast door Rogge

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...