Ga naar inhoud


Onjuist zenderaanbod Travel Lite op website


Diedrik

Aanbevolen berichten

Joyne is niet zo sterk in de juiste informatie te verstrekken. Volgens de website zouden de beide SBS zenders in het Travel Lite pakket zitten.

Dit is dus niet het geval!!!
 

Dit is amateuristisch gedoe van de bovenste plank. 

 

Dit zou het moeten zijn (31-8-2017):

 

Joyne.PNG.f1e921348acffbf27f1481abc3da0ae2.PNG

aangepast door Diedrik
Link naar reactie
Delen op andere sites


@Diederik, waarom neem je geen contact op met de Joyne dealer? Misschien heeft jou module niet de correcte rechten gekregen.  Ik zie niet in hoe een forum post op sat4all je kan helpen in deze.   Mocht het inderdaad zo zijn dat het pakket wat jij hebt die zenders niet bevat en het verkeerd op de website van Joyne vermeldt staat dan heb je recht om te klagen, eerder niet!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Codx:

@Diederik, waarom neem je geen contact op met de Joyne dealer? Misschien heeft jou module niet de correcte rechten gekregen.  Ik zie niet in hoe een forum post op sat4all je kan helpen in deze.   Mocht het inderdaad zo zijn dat het pakket wat jij hebt die zenders niet bevat en het verkeerd op de website van Joyne vermeldt staat dan heb je recht om te klagen, eerder niet!

Vreemde reactie.

 

- Ik vraag niet om hulp, ik ben informatief. Dacht dat dit forum daar voor is.

- Natuurlijk heb ik dit inmiddels aangekaart. Echter de dealer laat je emails sturen naar Joyne (bellen is niet mogelijk) en daar is de reactie snelheid niet al te hoog. Maar ik ken de procedure.

- De laatste zin is een dusdanige open deur,  wat ik daar mee moet?

 

Wat betreft de rechten, de eerste 5 dagen staat alles open waarna je pakket van kracht wordt. Dit zijn er maar twee (basis en Lite)  dus..., het is wat het is. 

aangepast door Diedrik
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Diedrik:

Vreemde reactie.

 

- Ik vraag niet om hulp, ik ben informatief. Dacht dat dit forum daar voor is.

- Natuurlijk heb ik dit inmiddels aangekaart. Echter de dealer laat je emails sturen naar Joyne (bellen is niet mogelijk) en daar is de reactie snelheid niet al te hoog. Maar ik ken de procedure.

- De laatste zin is een dusdanige open deur,  wat ik daar mee moet?

 

Wat betreft de rechten, de eerste 5 dagen staat alles open waarna je pakket van kracht wordt. Dit zijn er maar twee (basis en Lite)  dus..., het is wat het is. 

Dan is het een waardeloze dealer want er staat duidelijk dat alles omtrent de klant door de dealer opgelost dient te worden, als dat niet lukt is het aan de dealer om te communiceren met Joyne om het voor je op te lossen en niet aan jou om mails te gaan sturen.

 

Kortom, ga naar je dealer en als hij niet meewerkt kan je naar een andere dealer die wel behulpzaam is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En er is een storing met de zenders die jij aangeeft. Dus ze zitten gewoon in je pakket. Hoe ik dit weet? Gewoon even een dealer gevraagd, ze zijn ermee bezig.

 

Is de communicatie van joyne slecht? Ja, maar daarom zijn de dealers er ook. Misschien iets beter je best doen informatie te krijgen voor je klaagt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei daddy86:

En er is een storing met de zenders die jij aangeeft. Dus ze zitten gewoon in je pakket. Hoe ik dit weet? Gewoon even een dealer gevraagd, ze zijn ermee bezig.

 

Is de communicatie van joyne slecht? Ja, maar daarom zijn de dealers er ook. Misschien iets beter je best doen informatie te krijgen voor je klaagt. 

 

Wat een rare opmerking. De topicstarter heeft het toch aan zijn dealer gevraagd.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
23 uur geleden zei Diedrik:

Natuurlijk heb ik dit inmiddels aangekaart. Echter de dealer laat je emails sturen naar Joyne (bellen is niet mogelijk) en daar is de reactie snelheid niet al te hoog. Maar ik ken de procedure.

En de dealer zij tot de klant, bel zelf maar.

 

Zie hier de achilleshiel van het Joyne dealersysteem.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...