Ga naar inhoud


Voeding Vu+Duo gaat fout


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Als ik m'n Vu+Duo(VTI-8.0) in standby zet bij het slapengaan, en 's anderendaags wil ik die aanzetten met de AB, dan knippert de groene led op de Vu, maar toestel blijft in standby!

Alleen met de AAN/UIT knop achteraan kan ik die starten????

Ik stel ook vast dat als ie niet wil starten, de hoek waar de voeding zit op de Vu warmer is dan meestal, alsof ie de ganse nacht gewerkt heeft?

Kan dit ook een elco probleem zijn?

Ev welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden zei Jan Ambers:

Als ik m'n Vu+Duo(VTI-8.0) in standby zet bij het slapengaan, en 's anderendaags wil ik die aanzetten met de AB, dan knippert de groene led op de Vu, maar toestel blijft in standby!

Alleen met de AAN/UIT knop achteraan kan ik die starten????

Ik stel ook vast dat als ie niet wil starten, de hoek waar de voeding zit op de Vu warmer is dan meestal, alsof ie de ganse nacht gewerkt heeft?

Kan dit ook een elco probleem zijn?

Ev welke?

kan zeker een elko probleem zijn jan controleer c14 en c15 in de voeding en eventueel c807 op mainboard

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorlopig de ganse voeding vervangen door ene uit een standby toestel.

Na enkele dagen zal ik weten of het uit de voeding komt, en of ze minder warm wordt.

 

Daarna ga ik de vervangen voeding checken en ev repareren.

Ik heb geen bolle elco's ontdekt, ze zijn allen voorzien van een erin geperste "mercedes ster" op de kop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb enkele vu duo's met een c807 fout hersteld, zonder een bolle elco te zien. Maar bij het meten met een capaciteitsmeter, waren de waarden verkeerd. Nieuwe erin, en probleem opgelost.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu komt het...

Ik heb hier 4 Vu+Duo's staan, 1 in standby en de andere aangesloten..

Ik dacht die Vu+Duo wiens voeding warm wordt gaat in de fout, dus de standby voeding erin en checken

 

Was het een te groot verbruik probleem, dan zou de pas uitgewisselde voeding ook warm worden, nee hoor die blijft koud!!!???

 

Dan is het een voedingsprobleem= elco ed meer

Getest in de reserve Duo, en ook die blijft koud!!! Ik versta het niet meer!

Nu staat de reserve Duo dagelijks aan en 's nachts in standby in afwachting van....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...