Ga naar inhoud


Downgraden


pollegazon

Aanbevolen berichten

Klopt het dat als je downgrade van pakweg basic plus naar basic light, dat je dan nog minstens zes maand bij TV Vlaanderen moet blijven ? En wat gebeurt er als je eerder opzegt ? Bij een buurman van mij resten er nog drie maanden van die zes. Als hij nu opzegt, betaalt hij wellicht nog een boete, maar blijft die kaart dan nog 3 maand actief (want nog betaald), of schakelen ze die meteen uit ? Staat niet zo duidelijk uitgelegd op de site.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat zal afhangen van de afgesproken vaste contractperiode.

Zit je aan het einde van die periode kan je meteen opzeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België geld, dat de contracten wat met telecommunicatie te maken heeft (dus ook tv) na 6 maanden opzegbaar zijn. Heb je een langer contract, met korting op de hardware, heeft de provider het recht om de restwaarde aan de klant aan te rekenen, als hij deze vroegtijdig, doch na 6 maanden verbreekt.

Bel even naar tv Vlaanderen. Ik heb navraag gedaan ten tijde bij CD, en een downgrade daar, was niet automatisch een nieuw contract (tenzij ik verkeerd ben ingelicht).

Maar ja, TVV is ook wel M7 zoals CD, maar een ander land. Zien ze het als nieuw contract, moet hij zijn 6 maanden betalen, zien ze dit niet als een nieuw contract, kan hij bij wijze van spreken morgen zijn abonnement stoppen.

Het zou dom zijn, als hij 6 maand klant moet worden, het eerder op te zeggen, en de resterende maanden te betalen. Best is dat hij die 6 maand gewoon betaald, en dan opzegt.

Misschien is TVV voor redenen vatbaar. Ik heb hier nog gelezen, dat als abonnee verhuisd en bewijst, dat hij geen schotel kan plaatsen, ze onmiddellijk het abonnement beëindigen.

Ik ben van tvv all in one naar vakantie tv gegaan, en bij mij was dit een nieuw contract, en heb ik dus ook een papieren contract moeten tekenen. zelfs activatiekosten op bestaande hardware dit terzijde.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...