Ga naar inhoud


tweede hands joyne ci module


luisteraar

Aanbevolen berichten


Ik heb de kwaliteit van Joyne gezien op een zelfde Plasma als ik heb bij iemand anders, ik pas voor Joyne als het om kwaliteit gaat en als je dat  al ziet op een 42inch plasma ben je blind als je zelfs groter kijkt, 5mb is veels te laag voor snellere beelden en dat is op een plasma heel goed waarneembaar. CD is daarbij stukken beter wat kwaliteit betrefd.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Zeerob:

Ik heb een nieuwe 55 inch LG OLED televisie, een hele goede TV dus. En ik vind de beeldkwaliteit van Joyne HD kanalen uitstekend.

De FTA SD kanalen zijn inderdaad niet om aan te zien. Maar daar kijkt toch niemand naar.

Dank je @zeerob.

Dan zijn we in ieder geval wat dat betreft dezelfde mening toegedaan, en bevestig je mijn eerdere uitspraken en uitleg.

Vu ; als er meerdere tuners gebruikt worden, zal de communicatie naar de module ook zodanig moeten zijn dat deze dat weet , beste is dus een volledige stream via 1 tunet, door opnieuw te registreren vervalt de lock.

de software zou dat dan dus bij overschakelen automatisch moeten doen.

dus een uitdaging voor de programmeurs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei commentaar:

 

de software zou dat dan dus bij overschakelen automatisch moeten doen.

dus een uitdaging voor de programmeurs.

Precies wat ik al aangegeven heb zijn twee zenders actief en er wordt gezapt denk de ci dat een derde kanaal actief wordt. 

CD had dit probleem ook jaren geleden dat hebben ze opgelost door maximaal toegestane kanalen te verhogen van 2 naar 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zeerob.

Dan is het goed dat er keuze is.

Ik zie thuis graag zoveel mogelijk HD met goede geluidskwaliteit. Dat ik dan bv o.a.  de Belgen  bij CD in HD krijg dan vind ik die SD van Joyne pover. Zelfde geldt voor die carrouselkanalen. Maar goed jij zit in Portugal dus voldoet ook prima aan de doelgroep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af wat dit allemaal nog met het onderwerp ‘Tweedehands module’ te maken heeft.

Het is weer hetzelfde langdradige geneuzel over een onderwerp welk in andere topics ook al ruimschoots aan de orde is geweest.

 

  • Like 1

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...