Ga naar inhoud


tweede hands joyne ci module


luisteraar

Aanbevolen berichten


Hebben ze daar al over gedacht bij joyne? 

Waar kan ik een overname formulier vinden? Of is het weer de dealer die voor een hongerloon, de zaak moet regelen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen recreant en ik vind het allemaal te pover voor thuis ontvangst. Ik ben niet hun doelgroep maar daar kwam ik te laat achter, ik kon het ook niet eerder weten om eerlijk te zijn want het werd met veel poeha gelanceerd. Wellicht is het voor de pensionado's en winter kampeerders wel een goede oplossing maar voor thuis met een 45" inch tv, surround set moet je dit gewoon niet doen kwam ik achter. En dan neem ik de frustraties nog maar even niet mee.

 

vandaar dus.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helder en bedankt voor de toelichting.

 

Ik denk inderdaad dat de nu naar de zuidelijke streken vertrekkende overwinteraars de potentiële klanten zijn dus naast op MP ook op het Camper en / Kampeer forum plaatsen.

Zelf zou ik ook geïnteresseerd zijn maar ga voor de aankomende overwinterering toch nog even op CD door.

 

Ben benieuwd wat je voor de module vraagt en uiteindelijk krijgt..;)

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23.9.2017 om 20:44 zei sattv4iedereen:

Hebben ze daar al over gedacht bij joyne? 

Waar kan ik een overname formulier vinden? Of is het weer de dealer die voor een hongerloon, de zaak moet regelen?

 

Waarom zo negatief?

Kun je even een bron noemen waar staat dat handelaren voor een hongerloon samenwerken met Joyne?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

 

Waarom zo negatief?

Kun je even een bron noemen waar staat dat handelaren voor een hongerloon samenwerken met Joyne?

Vanwege boardregels ( reclame of verwijzigingen e.d.) kan ik geen link plaatsen. Een joyne dealer, zou iets meer dan 7€/jaar krijgen per klant, dat ze aanmaken.

ik ben niet negatief, ik heb een joyne module liggen, en ik hoop ze alsnog te kunnen gebruiken. Maar niet door de fout van joyne, maar door mij, ben ik nog geen joyne klant.

ik reageerde op het o.b., van t.s., die het blijkbaar anders ziet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 27-9-2017 om 11:36 zei Diedrik:

Ik ben geen recreant en ik vind het allemaal te pover voor thuis ontvangst. Ik ben niet hun doelgroep maar daar kwam ik te laat achter, ik kon het ook niet eerder weten om eerlijk te zijn want het werd met veel poeha gelanceerd. Wellicht is het voor de pensionado's en winter kampeerders wel een goede oplossing maar voor thuis met een 45" inch tv, surround set moet je dit gewoon niet doen kwam ik achter. En dan neem ik de frustraties nog maar even niet mee.

 

vandaar dus.

 

 

Had je toch even geduld moeten hebben tot alles perfect ingeregeld was. Ik ben zeer tevreden met een 55 inch televisie.

ik ga zelfs een 65 inch kopen en heb een sony surround versterker met ouderwetse Philips boxen.

net een bioscoop, blaas je de kamer uit, dus ik begrijp je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei commentaar:

 

ik ga zelfs een 65 inch kopen en heb een sony surround versterker met ouderwetse Philips boxen.

net een bioscoop, blaas je de kamer uit, dus ik begrijp je niet.

Ik krijg een lachkramp als ik dit lees. 

Ja een versterker met radio buizen dat geeft een gevoel.. 

Ja radio caroline op MG wat een geluid met de philips boxen en ecc buizen. 

nou kom tegenwoordig mag je iets meer verwachten een sd bitrate van 5mb en een dts of dd audio kanaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei luisteraar:

nou kom tegenwoordig mag je iets meer verwachten een sd bitrate van 5mb en een dts of dd audio kanaal 

Waarom? Er zijn volgens mij nog steeds (meer) kijkers die alleen maar tv willen kijken waarvoor dts, dd of (U)HD helemaal niet zo interessant/belangrijk is.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je het ook keert of wend komt het audio signaal analoog uit je luidsprekerbox, (ik heb nog geen digitale oren ) met maximaal 20 Khz als je die al kunt horen , en de bassen moet je voelen door de lange golflengte.

Dus zal die conus voldoende moeten uitslaan om die lage frequentie te kunnen genereren en de bas reflexbox moet voldoende groot zijn met schotten, of een vertragings pijpwerk hebben zodat de tegenfase  van de lucht aan de achterzijde van de conus het trillingsveld aan de voorzijde vetsterkt als het dan in fase uit de pijp komt.

Dan moet de sample frequentie nog hoog genoeg zijn om een perfecte sinus te genereren, want ondanks dat de digitale techniek wel de dynamiek heeft doen toenemen heb ik nog steeds geen betere luidsprekers gezien dan de Philips met een extra spoelloze driver speaker die door de vertragingstechniek hetzelfde bereikt als de door kenners zo geprezen "bombardon"

De natuurkunde is nog steeds niet veranderd, maar de techniek wel.

samen met een high power versterker welke Philips vroeger niet kon of wilde bouwen heb je het beste geluid wat je jezelf kunt voorstellen ondanks het theoretische gewauwel wat veel mensen niet kunnen laten.

En waarom is vyniel weer in?

Alles wat modern is hoeft dus niet beter te zijn.

En ja, een EL 34 kan je wel wat beter laten vervormen zonder schadelijke gevolgen dan een halfgeleider, vandaar dat veel muzikanten met gitaarversterkers nog steeds buizen gebruiken.

en daar gaat het analoog in en komt het analoog uit en goed aangestuurd onvervormd je oren in, en daar luister je toch mee dacht ik luisteraar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Mojo:

Waarom? Er zijn volgens mij nog steeds (meer) kijkers die alleen maar tv willen kijken waarvoor dts, dd of (U)HD helemaal niet zo interessant/belangrijk is.

Je hebt volledig gelijk Mojo, behalve dat is de discussie over de variabele transponderbitrate nog steeds niet voorbij.

maar klagen over het beeld zonder dat je het zelf kunt zien, is dan in mijn ogen een beetje raar.

maar luisteraar, welke 65 inch UHD TV moet ik dan gaan kopen, een Samsung of toch een Philips welke ook in japan gemaakt is?

steun ik een beetje Eindhoven.

kan ik nog beter het verschil tussen Joyne en CD beoordelen, en de UHD astra testkanalen kijken.

ik weet dat de beeldkwaliteit nooit de 4KUHD van de dronecams zal halen via internet, maar dat vind ik niet zo belangrijk als ik in de film het verhaal beleef, dan moet ik me niet ergeren aan slecht beeld en blokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...