Ga naar inhoud


Afspelen opnames niet mogelijk na mounten met HDD van VU duo


jeroenwe

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik heb de HDD van mijn VU duo gemount ( https://wiki.openpli.org/MountManager ) met NFS verbinding. Dit gaat prima, mijn Solo herkend de opgenomen programma's in de 'movie' map.
Het probleem is dat wanneer ik een programma wil afspelen op de solo er niks gebeurd.. Ik zie wel de tijdbalk hoelang het opgenomen programma duurt, maar bij het verdwijnen van deze tijdblak blijft het beeld zwart.

Zodra ik ik op exit druk van de ab wordt er gevraagd of ik de media player wil afsluiten. 

 

Wanneer ik met de VU solo een programma opneem en vervolgens wil afspelen, dan heb ik hetzelfde probleem. Het met de solo opgenomen programma kan ik met de duo wel gewoon afspelen.

 

Ik heb bijna geen plugins op de solo staan. Volgens mij alleen de standaard plugins en VLC player zag ik staan.

 

Ik heb op beide ontvangers de laatste versie van OpenPLI via software update in het menu erop gezet.

 

PS Ik ben een enorme leek op dit gebied :wacko:

 

Alvast bedankt voor jullie tips! 
Groeten Jeroen

aangepast door jeroenwe
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je reactie. Ik zie echter geen PAU extensie in het aplicatie menu van Openpli. Wel een partnerbox extensie.

 

Aanvullend:

Ik kan geen opnames meer verwijderen. Zodra ik voor verwijderen kies (rode button van de ab) kan ik de opname alleen verplaatsen.

Door het mounten van de Solo zag ik dat er een extra mapje 'movie' is aangemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...