Ga naar inhoud


4 sat tuners


HeinV

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Reeds veel jaren heb ik de dreambox 8000. Die deed altijd alles perfect. Tot hij sneuvelde.

Nu heb ik mij oog laten vallen op de DM900UHD, maar daar zitten maar 2 tuners in.

Ik zit met een bigsat met 4 koppen. Kunnen die op een bepaalde manier hier ook op worden aangesloten?

Nu zo erg zou dat niet zijn, daar we meestal enkel maar TV-Vlaanderen gebruiken. Maar oke, ik heb ze nu ter beschikking.

 

Met mijn vorige opstelling kon ik gemakkelijk tot 4 opnames terzelfder tijd doen. Is dat hier ook mogelijk?

 

Sorry hoor, ik ben een redelijke leek. Ik krijg het allemaal wel voor elkaar met tijd en boterham. Nu leven we op Netflix alleen, wegens tijdsgebrek om die dreambox onder handen te nemen.

Maar nu zou ik het toch willen wagen.

 

Is er iemand die me op weg kan helpen?

 

Hartelijk dank

 

Hein

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom HeinV,

 

Heb je hem al gekocht? Want met de nieuwere 920 is dat wel mogelijk.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem nog niet gekocht.

Ik wist nog niets van die 920. Ik ga die even bekijken als die al te verkrijgen is.

 

Er zitten inderdaad nog switches tussen. ;-)

 

Vroeger zat ik op een ander forum, maar blijkbaar zitten daar nu beestjes op volgens mijn virusscanner.

Op dat forum stonder er mooie handleidingen van hoe een pli of iets dergelijks te installeren, ...

De zenderlijsten kon je daar ook vinden, ... 

Allée, alles zo een beetje om alles mooi draaiend te krijgen.

Maar hier vind ik dit niet, of heb ik nog niet goed genoeg gekeken?

 

Bedankt

 

Hein

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites