Ga naar inhoud


Vandaag *** IPTV getest


Jürgen

Aanbevolen berichten

Vandaag bij de **** IPTV provider gratis een testlink voor 24 uur opgevraagd en getest en daar is niets mis mee.

Ik heb hier in Spanje een WiFi verbinding van circa 3 Mbits, althans meestal, en daarmee kon ik aardig uit de voeten.

Zij bieden meer dan 3.000 kanalen aan uit landen over de hele wereld.

Er zijn 134 Nederlandse kanalen in HD en FHD, dat laatste staat waarschijnlijk voor FullHD en die hapert ook constant bij deze bandbreedte.

Met de HD optie is een goede beeldkwaliteit op een 22” TV te zien en bij 3 Mbits loopt die prima door.

 

Deze aanbieder levert naar mijn mening legaal prepaid pakketten van 3, 6 en 12 maanden voor respectievelijk € 39,=, 69,= en 99,=.

 

De afspeelmogelijkheden zijn groot, direct op een Samsung of LG TV, alle Apple apparaten incl. Apple TV 4, Android TV of TV Box, Android Mobile of Tablet en Windows PC.

Op zich geen verkeerde aanvulling op het TV kijken in het buitenland maar ja, je moet wel over een redelijke Internet verbinding beschikken.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu zal ik hetzelf niet gebruiken maar waar vind je nu of het nu wel of niet illegaal is?

Immers betaal je daarvoor en het wordt geadverteerd via FB.

Niet dat dit dan een garantie is maar ik vraag mij af of FB het adverteren van illegale praktijken toelaat maar misschien ben ik iets te naïef?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moest een weten wat er allemaal op FB gebeurd, daarom ben ik daar ook weg :P

 

Geen garanties en volgens mij is deze site binnen een maand pleite, kijk maar eens naar die logo, alles om het vertrouwen van een consument te krijgen, dat riekt naar oplichting

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, nogmaals mij zal het niet deren want ik ga het niet gebruiken.

Was puur nieuwsgierig hoe de ontvangst is.

 

Wat ik mij wel afvraag, jij roept nu uitsluitend iets negatiefs en wellicht is dit ook wel het geval maar ik begrijp dat deze aannames op niets of puur onderbuikgevoel zijn gebaseerd.

Misschien toch wel enige onderbouwing voordat jij dit ventileert?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga maar eens na wat je krijgt en wat je daarvoor betaald, dat staat niet in verhouding wat je bij canaldigitaal betaald voor een of andere pakket.

 

Geen onderbuikgevoelens, gewoon logisch nadenken, het kan onmogelijk voor die prijs met ook nog sky vanuit allerlei landen, gewoon via cccam geshared en dat op iptv overgezet, zo werkt het volgens mij en dat is niet legaal, maar zoals gezegd, van mij mag je en de ontvangst is prima, ik test het momenteel ook en is leuk en aardig, maar het mag natuurlijk niet

 

VOD kan ook niet voor die prijs

 

Probeer je alleen te weerhouden van een abonnementje :P

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook mijn bescheiden mening maar tegenwoordig weet je het als consument echt niet meer.

Feitelijk wilde ik alleen maar vermelden dat het met in verhouding eenvoudige middelen toch heel gemakkelijk is om in het buitenland via Internet naar de Nederlandse kanalen te kijken.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Loek3000:

Dat kan sowieso al met NPO start, RTL gemist en Kijk.nl

 

denk ook niet dat er bij jou kwaads achter schuilt en op zich vind ik het ook niet verkeerd om hier over te praten hier, alleen willen ze geen cardsharing of iptv illegaal-achtige dingen hier

 

Dan is het toch heel simpel, als de Mod vind dat deze topic buiten de regels valt dan zal die wel snel gesloten worden en als ik pech heb krijg ik dan ook nog een penalty..;)

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei luisteraar:

IPTV provider

die sluist het weer door inderdaad, geen kosten, maar dat wil niet zeggen dat het legaal is, ga er maar vanuit dat Canal Digitaal hier niet blij mee is

 

@Jürgen van mij mag je alles plaatsen, ik heb ook wel eens dingen geplaatst die niet echt 'kunnen' alleen zou ik het jammer vinden als je geld uitgeeft aan iets wat je over een maand niet meer kan ontvangen (als je bijvoorbeeld denkt om een half of zelfs een jaar abo te nemen)

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...