Ga naar inhoud


office 365 nieuws


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


En wat kost dat?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office 365 Personal € 65 per jaar (alleen voor jezelf op 5 apparaten)

Office 365 Home € 99 per jaar - maar hier kun je het abonnement ook nog eens met 5 anderen delen die elk ook weer dezelfde mogelijkheden hebben (5 machines tegelijk, 1Tb opslag in Onedrive etc.

 

Ik heb Office 365 Home en deel dit met mijn gezin, elk heeft zo zijn eigen legale Office.

 

Prijzen etc zie je hier.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Libre Office, gratis, volledig, snel, stabiel en goede ondersteuning en ook Legaal.

 

En je bent niet afhankelijk van een commercieel bedrijf dat om de haverklap zijn voorwaarden wijzigt en je voor schut zet.

 

TOP Ervaring al gedurende meerdere jaren.

 

https://nl.libreoffice.org/

aangepast door Tripleboy
  • Like 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook al jaren libre office niks mis mee gratis en legaal. 

Maar er zitten toch wel verschillen tussen sommige reken formules van Excel die werken niet in libre office . 

Hier ben ik op het werk achter gekomen. 

 

aangepast door muppet

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit is een deel van de mail die ik kreeg.

Verder nog iets met cloud opslag o.i.d.

 

Met uw huidige Office 365 Home-abonnement kunnen maximaal vijf personen Office op in totaal 10 apparaten gebruiken. Vanaf 2 oktober 2018 kunnen er zes in plaats van vijf personen van het abonnement gebruikmaken. Elk afzonderlijk persoon kan Office op al zijn of haar apparaten installeren en op vijf apparaten tegelijk zijn aangemeld. Dit betekent dat zij Office overal en op elk apparaat kunnen gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig is bij mij vandaag het glas half vol!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tripleboy:

En zo blijven ze je maar lastig vallen met enerzijds beperkingen en anderzijds wijzigingen + betuttelingen en natuurlijk prijsverhogingen, eens word je dat allemaal zat en gaat een nieuwe office wereld voor je open.

Mijn vader heeft altijd gezegd dat mensen graag belazerd willen worden, dus tegen houden kun je ze niet zonde van je tijd.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 ik vind een terrabyte opslag in tha Cloud best wel prettig omdat ik vaker op verschillende plaatsen / bureau's werk

heb dus eigenlijk altijd alles online bij de hand en de documenten zijn 1 op 1 uitwisselbaar met de klant zijn systeem

bovendien deze kosten zijn volledig aftrekbaar op de omzet en winst belasting

dat je iets anders gebruikt mag natuurlijk, ik gaf alleen een prettig nieuwtje door :rolleyes:

Downpipe - TR700

Mark Night, D. Ramirez, Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een eigen NAS heeft weer als nadeel dat hij mooi mee opbrandt als het huis in de fik staat.

Kom er dan maar nog eens aan. Beste is beide, in de cloud en op een NAS. Een backup is geen backup.

 

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...