Ga naar inhoud


office 365 nieuws


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


dat beweer jij nu, als consument zijn er zoals je op de eigen gegeven link kunt zien overal storingen

hoe lang is een chinees

 

als ik op mijn Office 365 Personal account een gratis upgrade krijg die heel interessant is, heeft dat niet met marketing te maken

je verwisseld een gebruiker met een positieve ervaring met je eigen pessimisme

 

soit

 

 

Downpipe - TR700

Mark Night, D. Ramirez, Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor professioneel gebruik in de Cloud maak je afspraken met de provider over dagelijkse back-ups.

Onze cloud provider heeft de servers in Nederland staan en een backup faciliteit op een 2e locatie.

Verder worden er dagelijks back-ups gemaakt met een afgesproken bewaartijd.

 

Veel meer zekerheid kan je niet bedenken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

dat beweer jij nu, als consument zijn er zoals je op de eigen gegeven link kunt zien overal storingen

hoe lang is een chinees

 

als ik op mijn Office 365 Personal account een gratis upgrade krijg die heel interessant is, heeft dat niet met marketing te maken

je verwisseld een gebruiker met een positieve ervaring met je eigen pessimisme

 

soit

 

 

Of je ziet het niet of je vertikt het te zien, en ja het is een aanslag op je deductie vermogen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit een verschil tussen storing en offline voor altijd van een cloud backup. Die van Google en van Microsoft zullen niet offline gaan voor altijd, storing kan optreden.

Die zijn inmiddels ook too big to fall.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk wie je werkgever is, kan het veel voordeliger...

De wat grotere bedrijven hebben vaak een afspraak met Microsoft dat de werknemers een licentie voor thuis kunnen kopen van Office professional...

Ik heb dat voor het laatst in 2016 gedaan, toen ik een nieuwe laptop kocht...  omgerekend kostte me dat ca 14 euro...  en je hebt een volledig legale versie op je eigen computer staan... niets geen internetverbinding nodig om te werken etc etc... gewoon een volledige versie, helemaal legaal... en het is de vertrouwde Microsoft office....   en dat is mij die 14 euro meer dan waard.

Het loont zeker de moeite om daar eens naar te informeren bij je werkgever...   het heet HUP, Home Use Program.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon gratis Libre en zonder enige beperkingen, begrijp niet waarom je gaat afdokken en meteen de nodige beperkingen voor geschoteld krijgt, MS Office is al jaren marketing troep geworden alwaar de voorwaarden regelmatig worden gewijzigd met de bedoeling je te laten afdokken, kortom een knullig marketing product dat zichzelf overbodig gemaakt heeft.

 

Wie trouwens over een Synology NAS beschikt krijgt er gratis het uitmuntende : https://www.synology.com/en-us/dsm/feature/office   bij geleverd. Een aanrader.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

hou toch eens op met elke keer tegen microsoft aan schoppen. Je maakt jezelf belachelijk met keer op keer te ventileren dat wat anders veel beter is. Het noemen van libre office bij het melden dat je met meer gebruikers tegelijk gebruik kan maken van je office 365 licentie draagt aan dat nieuws helemaal niets bij.

 

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik een aantal jaar geleden een Mac kocht, kon ik kiezen uit Office 2011 met onbeperkte geldigheid of Office 365 welke maar een jaar geldig zou zijn. Ik kon mij toen niet voorstellen waarom ik Office 365 zou moeten kiezen en nog steeds niet. Office 2011 werkt nog prima bij mij.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan voor de een gelden, hoeft echter niet voor de andere hetzelfde te zijn

ik beschreef reeds mijn omstandigheden en situatie en vind dat heel passabel voor die prijs

 

overigens je kunt ook de online versie gratis gebruiken, moet wel een Microsoft mail account aanmaken en gebruiken

Downpipe - TR700

Mark Night, D. Ramirez, Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...