Spring naar bijdragen
Kabeltje87

Storingen op CAZ en Vitaya

Aanbevolen berichten

Zijn er nog mensen die stroingen hebben op deze zenders?

De beeldstoringen zijn er zeer regelmatig.  Als je 10 minuten kijkt, zijn er gegarandeerd verschillende gepasseerd.

De beeldstoringen zijn blokjes en streepjes, tot zelfs een compleet vervormd beeld.

 

Deze zenders sitten op deze transponder:

 

23.5°E action_collapse.gif27Astra 3B 12129.00 V 222 Europe DVB-S2 8PSK 29900 2/3 M7 Group, 59.2 Mb/s 

 

Deze transponder zit erg vol, en heb dan ook eens naar de bitrate gekeken.  Meestal zit ie tussen 2500 en 3000 kbps.  Maar tijdens een storing duikt ie naar 1000 - 1500kbps.

 

Willy

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier eveneens storingen.

Regelmatig onderbrekingen, beeld dat even stilstaat en dan verspringt. Soms 3 keer per halve minuut, dan weer een minuut normaal.
Als ik kijk op mijn 'kwaliteit / signaal' metertje in het menu van de decoder verandert er daar niets mee op het moment van de storingen.
Dus geen ontvangstprobleem aan deze kant..

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

zal wel weer met encoders of aan de bron liggen daar bij de uplink of whatever, als we het melden aan M7 lossen ze het op voor een tijdje maar melden ze nooit wat het probleem was, enkel dat het is opgelost.

sommige klanten beginnen dan soms aan hun opstelling te prutsen dat ze denken dat de afstelling niet perfect is en dan word het nog niet opgelost.

ben benieuwd hoe lang het duurt eer ze het melden op hun site.....

 

update: even de volledige transponder gecheckt van de zenders en merk dat het enkel op de VMMA zenders is en Ketnet en evenaar die problemen, 

op Vijf tv die op dezelfde transponder zit merk ik de problemen niet.

ook de Nederlandse zenders hebben er geen last van.

bewerkt door digitaal kijker

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren ook al gemeld... Het was op bijna alle TV Vlaanderen zenders. Niet allen Vitaya en CAZ. Ze zaten gewoon weer te spelen met de knoppen...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Uiteraard met een eigen kaart. Zowel boven als beneden (ieder eigen kaart) zelfde problemen.... Gebeurt overigens om de paar maanden. Wordt dus niet opgelost, maar opgelapt tot ze weer met de knoppen mogen spelen van de baas....

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook storingen op Vitaya. TVV meldt geen storingen. Heb dan maar een mail gestuurd die ze … volgende week lezen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Antwoord van TVV:


 

Citaat

 

We hebben deze melding ook van een andere klant doorgekregen.
Bij de klantendienst kunnen we deze storing niet reproduceren.

De technische dienst is mogelijke oorzaken aan het onderzoeken.
Ze zullen dit dan ook zo snel mogelijk verhelpen.

Alvast onze excuses voor de storing.



We hopen dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Mocht je nog verdere vragen
hebben, dan kan je steeds terecht op
www.tv-vlaanderen.be/vragen of contacteer ons even opnieuw
en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

Cedric
TV VLAANDEREN klantenservice

 

 

Willy

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

moet je ingelogd zijn om hen te contacteren en klacht neer te leggen van deze problemen van de zenders die op die ene transponder problemen hebben????

anders word dit lastig omdat ze een bug in hun systeem hebben en ik niet kan inloggen.

mijn email adres word herkend om in te loggen, maar het paswoord klopt niet en waneer ik met mijn email adres dan probeer een nieuw paswoord aan te vragen zegt die dat mijn email adres niet klopt met mijn klanten nummer, en in de brieven die ik krijg van hen staan beiden er juist op.

heb hen al via facebook messenger aangesproken, ze hebben het gelezen maar nooit op gereageerd.

dus ja, probleem bij tv Vlaanderen, hoop dat die beeld problemen ook snel opgelost geraken.

is altijd iets bij hen de laatste maanden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Nieuwe boodschap van TVV:

 

Citaat

 


De technische dienst heeft je storing bevestigd.
We zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing.

"Confirmed irregular glitches on some channels at TP 3222. "
"CAZ, evenaar, KADET, VIJF, Vitaya, VTMKzoom/Kanaal Z, "


TV VLAANDEREN klantenservice

 

 

Willy
 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

mijn probleem is ook eindelijk opgelost via de online chat en ook gemeld van de zender problemen en die melde dat er nog klanten waren die het gemeld hadden

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

  • Onlangs hier   0 leden

    Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

×

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid