Ga naar inhoud


Zender niet beschikbaar; controleer uw tunerconfiguratie!


FGH77

Aanbevolen berichten

Dat is een technisch verhaal. Ik zou even het afstellen staken in dit geval. Die lnb is gemaakt voor een 60 cm schotel met een uitschieter naar een 70 cm dacht ik. De 85 cm kan je vergeten met deze lnb. Je moet er een andere voor gaan afschaffen.....

 

Je kan hem wel gebruiken voor alleen even de Astra 3 zenders, dat je die iig even kan zien. 

 

 

aangepast door erwinnaar
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dan vergeet het maar 

verkeerde duo lnb  

je moet die voor een 80cm schotel hebben 

 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei erwinnaar:

Dat is een technisch verhaal. Ik zou even het afstellen staken in dit geval. Die lnb is gemaakt voor een 60 cm schotel met een uitschieter naar een 70 cm dacht ik. De 85 cm kan je vergeten met deze lnb. Je moet er een andere voor gaan afschaffen.....

Had ik dit ergens kunnen vinden/lezen? Ik ben bij mijn satellietboer geweest en die heeft helemaal niets gezegd over een andere duo lnb als ik voor een 80+ cm schotel zou kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan laat je het hem morgen maar horen he 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter is het te luisteren naar de liefhebbers hier...

 

Heb jij 1 aansluiting nodig of meerdere? Je kan met deze mooie geweldige Fuba schotel ook een rails plaatsen voor meer satellieten. Aan u de keuze. 

Laat maar eens weten wat de wensen zijn.

aangepast door erwinnaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon met 4 uitgangen dan he 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei erwinnaar:

Die kan je verkopen die lnb.

 

Ik denk dat een INVERTO QUAD MONOBLOCK 23MM LNB 4.3 VOOR SCHOTEL VAN 80CM een beter idee is. 

Ik zou echter even Sprietje aanschrijven of afwachten wat die roept. Dat is de kenner....deze lnb hierboven kost rond de 60 Euro.

Die Inverto Quad is geschikt voor een schotel van 80 cm, maar mijn schotel is 85cm. Gaat dat dan geen problemen opleveren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het staat er trouwens ook op voor welke schotel je duo lnb is zie ik aan je foto

deze is al goed voor jouw 

Smart Titanium TMQ43 Quad Duo LNB

duo lnb a1 a3.jpg

die begint vanaf 80cm 

en jouw verkoper zal je zeker wel de juiste meegeven 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...