Ga naar inhoud


Ipad op Tv afspelen via lightning/hdmi adapter


trust

Aanbevolen berichten

Bij de zoektocht naar een lightning/hdmi adapter om b.v.  een uitzending van npo3.nl via mijn ipad op de tv  te bekijken kwam ik de volgende review over zo'n setje  tegen :

 

Vanwege copyright gedoe werken sommige apps dus niet, Netflix bv. en ook NPO uitzending gemist. Jammer, maar waarschijnlijk niks aan te doen. Ik weet niet of die met de originele apple kabel wel werken ?

 

het gaat dus om een niet Apple adapter maar een goedkoper alternatief .

Wie heeft er ervaring mee ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een imitatie Apple lightning/hdmi adapter heb ik echter nog niet gezien. De vraag is, wat is het prijs verschil tussen de originele en imitatie? En is het wel de moeite waard om een imitatie te nemen met het risico dat het niet naar behoren werkt. Het merk Apple is en blijft een premium product waar "hoge" kosten zijn verbonden helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt af, of ze de uitgang voor beeld blokkeren, wat telenet lang gedaan heeft met de yelo app.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2018 om 09:03 zei Ventura:

Een imitatie Apple lightning/hdmi adapter heb ik echter nog niet gezien. De vraag is, wat is het prijs verschil tussen de originele en imitatie? En is het wel de moeite waard om een imitatie te nemen met het risico dat het niet naar behoren werkt. Het merk Apple is en blijft een premium product waar "hoge" kosten zijn verbonden helaas. 

apple adapter zonder hdmi en usb kabel 50 euro / imitatie met hdmi + usb kabel al vanaf € 10

Heb imitatie (€20 )bij / besteld , werkt ie nie , gaat ie terug .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2018 om 15:16 zei sattv4iedereen:

Het hangt af, of ze de uitgang voor beeld blokkeren, wat telenet lang gedaan heeft met de yelo app.

De adapter doet waar ik hem voor gekocht heb , kan de opgeslagen foto's en video's op de TV zien en surfen op alle boards .

Ook de uitzending van npo3.nl kunnen bekijken op de ipad en iphone .

Start ik echter de Ziggo GO app met aangesloten adapter , krijg ik op de ipad/iphone en de TV , daar geen beeld van .

Start ik de app op de ipad/iphone zonder aangesloten adapter heb ik uiteraard beeld maar zodra ik de adapter op de ipad/iphone aansluit , verdwijnt het beeld .

Op de foto het beeld dat kort verschijnt op de Tv bij aansluiten van de adapter .

lightning HDMI adapter.jpg

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...