Ga naar inhoud


Film Europe versleuteld voor mijn basic light


Alexander88

Aanbevolen berichten


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Snap het niet..  Gaat hier toch echt open op een losse TV-Vlaanderen Seca3 kaart...

 

Film_Europe_HD.bmp

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde,gescand op SID 5069 met mijn Panasonic Viera TV, staan nu allebei in de lijst maar geen van beide beeld.

Al een paar mails naar TVV gedaan,eerst moest ik opnieuw zenderlijst ophalen, nu vragen ze weer of ik beeld heb op kanaal 99 en op 288 ,Waarom??

Dit is denk ik 99 CNN en 288 RTL Tele Letzebuerg,allebei FTA zenders op astra 1 en astra 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die draaien om de brei heen (en dat is standaard helaas). Ze willen weten of je Astra1 en Astra3 goed kunt ontvangen... Ze zijn niet technisch en werken gewoon een script af gelijk een autist. Bij item #50 beginnen werkt bij hen niet, het móet vanaf item #1....

Heb hier gewoon een Seca3 kaart van TVV in mijn ontvanger draaiend onder OScam..

Zet ik bij Canal Digitaal Film Europe HD op dan decodeert hij via mijn Canal Digitaal kaart, en kies ik de Belgische variant dan doet de TVV kaart het.. Waarvan ook het beeld...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, met mijn kaart in de oude sat-ontvanger werkt FilmEurope ook, maar met de ci-module in de TV gaat het niet.

Ik kan die ook niet meer updaten naar de nieuwe versie, lukt niet in de TV en ook niet in de sat-ontvanger(ooit ging dit wel) zou die update nog uitgezonden worden?

Heb dit al op verschillende kanalen geprobeerd ,VRT EEN,canvas,npo 1 2 3,infokanaal,.. niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die module wordt niet meer OTA opgewaardeerd. De code werd ooit op het CDS Infokanaal en later via BVN aangeboden. De module doet volgens mij geen MPG4 maar alleen MPG2. Daar ligt ook het probleem...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-12-2018 om 16:22 zei Sprietje:

Ik gebruik de zwarte CI-module met wereldbol zelfs in combinatie met een SmartWi voor Canal Digitaal en ik heb gewoon beeld en geluid dus die module is niet het probleem.

 

 

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alexander88

@Marc99

 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn TVV Basic+ (full) abonnement.

Zoals Alexander88 aangeeft, moet er zo'n tweetal maanden geleden iets gewijzigd geweest zijn, want ik kon Film Europe daarvoor WEL ontvangen.

Ik gebruik hier de softcam server OSCAM en dus geen TVV hardware cam in combinatie met de TVV smartcard (foto gezin) van enkele jaren oud en DVBviewer server of TVMosaic server en de KODI app op mijn Nvidia Shield of Fire TV stick 4k. Via de TVV app op mijn smartphone of mijn LG Oled TV kan ik Film Europe zonder probleem ontvangen. Heb ook al reeds beide gescande Film Europe versies getest zonder resultaat. Er moet dus iets gewijzigd zijn een hele tijd terug. De vraag is wat en is het op te lossen via mijn werkwijze?

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn TVV kaart heeft PBM 84000000 en wordt óók via OScam gelezen. Ook de normale Seca3 kaart met gezin erop. Kaart is al jaren in gebruik... Misschien de PBM eens controleren?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is er verandert ,maar wat dit voor ons betekend weet ik niet:

sup.gif Astra 3B (23.5°E), 2013-09-03
SkyLink: Film Europe HD is nu gecodeerd in Cryptoworks & Irdeto 2 (12109.50MHz, pol.H SR:27500 FEC:3/4 SID:5062 PID:3012[MPEG-4]/3022 mul). 
SkyLink: Film Europe HD (undefined) is in DVB-S2 van start gegaan op 12109.50MHz, pol.H SR:27500 FEC:3/4 SID:5062 PID:3012[MPEG-4]/3022 - FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens deze info zou hij van FTA (zonder codering) overgegegaan zijn in MultiCrypt (gecodeerd dus), maar er zijn dus nu 2 versies.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...