Ga naar inhoud


Eurosport 1&2


lspecial

Aanbevolen berichten


3 uur geleden zei lspecial:

Twee zenders die hetzelfde uitzenden vind ik niet logisch !!!

Heeft allemaal te maken met die idiote TV rechten.

Bijna iedere Europees land heeft een eigen Eurosport zender.🤮

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lspecial:

Op Eurosport 1 & 2 zenden ze hetzelfde uit ! nl WK skiën. Volgens de  EPG  zou op Eurosport 1 nu wielrennen, de  ronde van Andalusië, moeten uitgezonden worden. Gisteren was het ook al zo. Kan daar ASAP iets aan gedaan worden aub ? 

 

aangepast door dvbs
onzinnig antwoord van dvbs :-)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds Eurosport over genomen is door Discovery , is het daar een rommeltje , geen geluid , of heel veel bijgeluiden , midden in een uitzending zomaar iets afbreken , epg klopt niet, de commentatoren , zijn er ook niet blij mee , met deze gang van zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb TVV gecontacteerd ivm Eurosport 1 en 2 die hetzelfde programma uitzenden.
Hieronder vindt je het antwoord van TVV

Hartelijk dank voor jou mail.
Dit klopt, we hebben dit ook onmiddellijk gescalleerd en zal zo spoedig opgelost worden.
Wij willen ons alvast excuseren voor het ongemak.
We hopen dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Mocht je nog verdere vragen
hebben, dan kan je steeds terecht op
www.tv-vlaanderen.be/vragen of contacteer ons even opnieuw
en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

Imane
TV VLAANDEREN klantenservice

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na mijn eerste contact met Tv-Vlaanderen  op 26-02-2019 per E-mail en verschillende chats was het probleem gisteren nog niet opgelost.Wat een ellende!!! Dat belooft niet veel goeds voor de komende wielerwedstrijden.

Een teleurgestelde wielerfan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een abonnement van Canal Digitaal kunnen we wel Eurosport 1 HD België kijken, niet Eurosport 2 HD België.

Kun je met een abonnement van TV Vlaanderen niet naar Eurosport 1 HD Nederland kijken?

En ja, het klopt dat Eurosport soms niet hetzelfde uitzenden.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Sprietje:

Kun je met een TV Vlaanderen abonnement nu Eurosport 1 HD Nederland ontvangen of hebben alleen de Canal Digitaal abonnees de mogelijkheid Eurosport 1 HD Vlaanderen te ontvangen?

 

Ik heb alle Eurosport 1 HD frequenties geprobeerd Sprietje en enkel die van TVV werkt bij mij.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle Eurosport frequenties getest en ontvang enkel die van TVV.

Op 1 HD  : 12109 H

Op 2 BE ( niet HD dus) : 12187 H

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hebben CD-abonnees dus een voordeeltje. Niet dat veel CD-abonnees daar gebruik van zullen maken want de meeste kunnen niet meer ontvangen dan de CD-zenderlijst die ze inladen. Slechts een klein deel zal buiten de CD-fastscanlijst ook nog andere zenders inladen en dan zullen het meestal nog FTA-zenders zijn, geen betaalzenders waaronder Eurosport 1 HD Vlaanderen onder valt. Maar soms toch handig als TV Vlaanderen wel de sport uit zendt die je graag ziet en C.D. niet.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...