Ga naar inhoud


Zender waar opname loopt niet te bekijken


sattools

Aanbevolen berichten

Sinds kort een vreemd probleem. Zodra ik een timeropname start op een zender die ik momenteel bekijk, stopt na enkele seconden het live beeld.

Zo te zien decodeert de ontvanger niet meer voor dit kanaal, echter wel voor de opname. Ik gebruik OSCAM r11493 voor het decoderen.

Ik zie dus in Oscam wel de opname voorbij komen, als ik verder zap en terug zap naar de zender van opname zie ik in Oscam niet dat ik van zender ben gewisseld (ik zie de ECM pids niet voorbij komen). Zap ik naar een zender waar geen opname loopt zie ik de ECM pids wel voorbij komen. Ik gebruik OpenPLI 7.0 van 12/2/2019. Dit probleem is plots ontstaan toen ik nog 6.2 gebruikte. Ik dacht wellicht ligt het aan het image, foute instelling of dergelijke. Toen een scratch install gedaan van 7.0 maar het probleem blijft. Iemand een idee?

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toevoeging: ik gebruik een DVB-C FBC tuner, er zijn dus voldoende tuners beschikbaar, daar zit het probleem niet.

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog verder getest. Het doet zich alleen voor als er een timer gepland is. Bij een handmatige opname kan ik er talloze tegelijkertijd starten. Bij een timer-opname stopt het kanaal waar je naar aan het kijken bent.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn het vroeger gemaakte timers? Wat gebeurt er als je een timer aanmaakt op een kanaal dat je aan het bekijken bent? 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...