Ga naar inhoud


tvvlaanderen loopt naast zijn schoenen


timmerman_606

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Abonnement beeindigd na 14 jaar klant bij Tv Vlaanderen. Redenen:

- Nog steeds geen HD beeld bij Vitaya, Discovery, Animal Planet...SD is niet meer van deze tijd, nu er al 8K TV's op de markt zijn.

- Opnieuw een prijsstijging maandelijks abonnement 

- Geen interessante zenders...VTM, EEN, CANVAS...je kan ze allemaal via internet app bekijken zonder tv abonnement!

 

* SAT TV sedert 1994

* Abonnement bij Canal Digitaal NL

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 4-3-2019 om 21:18, timmerman_606 zei:

Tweede goedkope kaart is zinloos. Daar heb je maar enkele Vlaamse zenders mee voor waaronder evenaar en Ztv.

Dit is geen optie als je een week of langer in het tweede verblijf verblijft.

Wat betreft dat de nieuwe decoder wel FTA kan zien zonder abonnement ga ik niet de woorden van een officiele TVV verdeler in twijfel trekken.

Wat mij in deze zaak irriteert is dat de provider ons weer oplegt hoe het moet.

Zoals ik zei ik ben klant van het eerste uur.  TVV koste mij toen ongeveer 8 euro voor het basic light pakket.

Op een dag (enkele jaren later) kreeg ik een brief in de bus dat het basic light pakket zou verdwijnen en als we verder wilden kijken we verplicht waren over te stappen naar het basic pakket wat we ook gedaan hebben.

Wat blijkt we zijn jaren verder en een vriend van mij betaald nog steeds maar voor het basic light pakket.

Die overstap koste mij ipv10  euro 14 euro  per maand waar ik geen behoefte aan had ,maar er waren geen alternatieven.

Anderzijds wij zijn altijd tevreden geweest van de service, en de medewerkers die altijd hun best deden als ik met vragen zat. Maar dit gaat over het beleid .

Er wordt reclame gemaakt over meer dan 400 zenders vanaf 14 euro 90  .

Ik kan niet meer terug naar mijn basic light pakket en van de +400 radio en tv zenders is 3 kwart FTA.

Waar ik me zorgen om maak dat in de nabije toekomst de kaarten eruit gaan en  nog enkel TVV kan gekeken worden door decoders met chip te koop bij TVV en aan hun aankoop prijs.

Analoge tv distributie 42 zenders in de jaren 80 hoeveel nu nog 21? dank aan iedereen die absoluut digitaal wou zien omdat het beeld toch veel beter was op hun beeldbuis tv. Analoog had de de provider geen grip op de klant maar digitaal kan hij je per post laten betalen als hij wil.

Weet je nog testeriele tv ? grote reclame  in de jaren  2000? het verkoops praatje luide ik citeer " bij dit soort uitzendingen kunnen wij tot 40 kanalen op 1 drager zetten" einde citaat. Er hebben NOOIT geen 40 kanalen op een drager gestaan.

In de Ardennen was het voor mij onmogelijk zelfs met een buiten, antenne VRT te bekijken . Hoe lang duurde het testeriel gedoe van VRT ?

En nu weer de mond vol over DAB+  , OK vernieuwing mag er zijn maar als aanvulling niet als vernieuwing.

We moeten stoppen met onze eigen ruiten in te gooien en als schapen de kudde te volgen.

Pas dan zal de KLANT terug KONING zijn.

Max.

Of je kan gewoon een chrome cast kopen: met jouw abo heb je recht op live tv. Dat kan je dan casten naar jouw tv. (als je wifi hebt in de ardennen natuurlijk)  Anders doe je het omgekeerd

met 40 eur ben je er van af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij vakantie in Spanje kon ik met de tvv reciever niet uitrichten van de schotel doen. Veel sap heeft dat ding ook nodig.

Als je bij Sat4all ben je ook 'n beetje plantrekker en desnoods hier raad. Met 'n Sab van amper 70€ speel ik ginds, kaartje erin, 'n fastscan van tvv en kijken maar. Zelfs te lui om naar zee te gaan ginds.

In 't begin moest ik naar 't internetcafé lopen voor frequenties. Heden zijn die internetcafé 's zelden. Men neem ginds gewoon een simkaart voor internet en Google , zo is 14 dagen lang alle media op je tablet goedkoop  en veel.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

De winkelier heeft zeer slechte informatie gegeven.

Een defecte TV Vlaanderen kaart kan omgeruild worden naar een nieuwe smartkaart in om 't even welk erkend Service Center van TV Vlaanderen, u hoeft wel eerst een ticket aan te vragen bij TVV.

En als de decoder defect is, hoeft u toch niet verplicht een MZ-102 aan te schaffen, maar kan u om 't even welk compatibel ander merk nemen met een kaartlezer.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, mijne kaart wilde plots ook niet meer.. Alleen 'Error -no entitlements'. TVV gecontacteerd. Wilden ook geen nieuwe kaart sturen want die waren er niet meer. Ze wilden dwingen om een MZ-102 te nemen. Die moet ik niet want de kaart wordt in thuisdeling gebruikt. Heb dan gezegd dat ik TVV zou opzeggen omdat ik aan die MZ-102 niets zou hebben. Plots was een ruil wél mogelijk en moest ik de defecte kaart toesturen. 3 dagen later ontving ik een nieuwe kaart..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Mimisiku zei:

Amai, mijne kaart wilde plots ook niet meer.. Alleen 'Error -no entitlements'. TVV gecontacteerd. Wilden ook geen nieuwe kaart sturen want die waren er niet meer. Ze wilden dwingen om een MZ-102 te nemen. Die moet ik niet want de kaart wordt in thuisdeling gebruikt. Heb dan gezegd dat ik TVV zou opzeggen omdat ik aan die MZ-102 niets zou hebben. Plots was een ruil wél mogelijk en moest ik de defecte kaart toesturen. 3 dagen later ontving ik een nieuwe kaart..

 

goede tip, ik heb gelukkig nog wel beeld.....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...