Ga naar inhoud


Joyne Zender opnemen


blooper13

Aanbevolen berichten

Hallo Beste Vrienden ,

 

een probleem met het opnemen van zenders met de joyneCam.

Ik heb TV Avtex L188DRS , ik wil een programma opnemen en krijg de melding op het scherm URI Protect Block PVR function , als ik een FTA zender selecteer en opneem geen probleem dit werkt, alsook de NPO 1,2,3, kan ik opnemen , blijkbaar geen commercieel zenders zoals RTL , SBS ,NET5 enz .

Heeft iemand een idee wat URI betekend ,? , ik vermoed dat het ergens met de cam te maken heeft , maar ben niet zeker , soms iemand die hetzelfde probleem heeft ? en eventueel een oplossing

heeft gevonden of heeft omtrent , alvast bedankt jongens.

 

Willy


 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Alvast bedankt voor de info , ik zal best contact opnemen met Joyne , kan misschien ook een probleem zijn met de instellingen Sat-TV  AVTEX .maar over gebruikers rechten heb ik helaas nergens info of zo over gekregen , is toch legale kaart of beter CAM module , ik wou het toch via deze eens vragen en melden daar er waarschijnlijk wel nog abonnees van Joyne dit voorval hebben meegemaakt ? en gediend zijn met een verstaanbare uitleg omtrent.

Willy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Daniel9:

Je moet geen contact opnemen met Johrit Schellingerhout ehh ik bedoel JoyNEE :) maar met de dealer.

Alle contact dient te gaan via de dealer.

 

Hallo.

Mijn ervaring is, dat je vragen gewoon naar de klantenservice kunt mailen.

Je krijgt keurig antwoord en in mijn geval werd het "probleem" ook opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En dus gewoon niet lid worden van zo'n club... Sowieso raar dat anno 2019 een dergelijke beleidspolicy nog bestaat...

Zelfs bij de KPN, Canal Digitaal, TV Vlaanderen en Ziggo is gewoon consumentencontact mogelijk. Een provider die zich verstopt achter een dealer neem ik echt niet serieus...

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2019 om 23:08 zei blooper13:

URI Protect Block PVR function

een en ander staat hier, over die blokkering

 

als je een device niet aan de TV hebt geformatteerd kan het zijn dat je wel FTA kunt opnemen maar geen gecodeerd materiaal

maar als je wel NPO 123 kunt opnemen is er misschien iets met de HDCP versie van je TV

 

ik kon gewoon opnemen met de CI+ module (die nog steeds geen CI+ protocol gebruikt

)

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

ik heb ongeveer hetzelfde probleem , op de usb stick staat wél een map maar er zit niets in

want ze wil niet beginnen afspelen

en na kontrole via pc is de map leeg

hij zet zelfs de antenne recht , en begint zogenaamd op te nemen , maar na controle is het een lege map

 

na een combinatie in te duwen kwam er ook op de tv uri protect

ik heb nochtans de pvr functie op aan staan in de settings

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prutske

volgens mij begrijp je de samenhang niet echt

 

indien je het opname medium niet via de televisie firmware zelf hebt geformatteerd en daarmee de HDCP waarborgt kun je geen opnames op een willekeurig aangesloten apparaat doen.

 

( HDCP = High-bandwidth Digital Content Protection is een specificatie, ontwikkeld door Intel, voor de bescherming van digitale audio- en videoinhoud die verstuurd wordt over DVI-, DisplayPort- of HDMI-verbindingen. Het is een vorm van digitaal rechtenbeheer (DRM). )

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die usb stick (opnamemedium) op het tv toestel zelf geformateerd gehad

ook de schotel omhoog laten staan , enz.

heb een update van de tv gekregen van hun support , uitgevoerd

en nog steeds hetzelfde resultaat

ik heb nu ook een mail naar tvv support zelf gestuurd en hun de vraag gesteld

voorheen met mijn denson was er géén enkel probleem om iets op te nemen

en mijn dealer weet er zelf niets van , die hoorde het in keulen donderen toen ik over opnemen sprak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...