Ga naar inhoud


Joyne Zender opnemen


blooper13

Aanbevolen berichten

Ik zal wel weer iets doms zeggen in de ogen van @Tonskidutch

Je usb-stick moet je eerst in fat32 formateren volgens mij.

 

Ik zal nu wel weer de wind van voren krijgen van @Tonskidutch maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend.

 

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Standaard is dat je de opnamen alleen kunt weergeven op hetzelfde apparaat.

De stick op een laptop of computer bekijken gaat niet.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 15-8-2019 om 10:26 zei prutske:

ik heb die usb stick (opnamemedium) op het tv toestel zelf geformateerd gehad

ook de schotel omhoog laten staan , enz.

heb een update van de tv gekregen van hun support , uitgevoerd

en nog steeds hetzelfde resultaat

ik heb nu ook een mail naar tvv support zelf gestuurd en hun de vraag gesteld

voorheen met mijn denson was er géén enkel probleem om iets op te nemen

en mijn dealer weet er zelf niets van , die hoorde het in keulen donderen toen ik over opnemen sprak

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Prutske ,

 

Bent u al verder geraakt ? , ik heb hier al verschillende kanalen aangeboord , dealer doet alsof zijn neus bloed , na vele malen aandringen , melding gekregen gecodeerde stations kunnen met de AVTEX niet opgenomen worden , is goedkope uitleg volgens mij en wat dan met NPO-1-2-3 die wel kunnen opgenomen worden , zijn nochtans ook gecodeerd. Dealer , even schouders omhoog , weten het ook niet.

Proberen contact te leggen AVTEX Engeland via verschillende mail adressen za info en service maar geen enkel gehoor.Poor service.

Enfin ik wou het maar even mee geven , en ja de vraag aan  Joyne via dealer , no answer !

Dus ja leren mee leven zeker .

Gtn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2019 om 16:08 zei Tonskidutch:

@prutske

volgens mij begrijp je de samenhang niet echt

 

indien je het opname medium niet via de televisie firmware zelf hebt geformatteerd en daarmee de HDCP waarborgt kun je geen opnames op een willekeurig aangesloten apparaat doen.

 

( HDCP = High-bandwidth Digital Content Protection is een specificatie, ontwikkeld door Intel, voor de bescherming van digitale audio- en videoinhoud die verstuurd wordt over DVI-, DisplayPort- of HDMI-verbindingen. Het is een vorm van digitaal rechtenbeheer (DRM). )

 

 

 

HDCP staat helemaal los van het wel of niet kunnen opnemen via de tuner, hdcp is namelijk voor lvds(interne verbinding tussen board en lcd) hdmi/dp/dvi niet voor interne tuners etc.

 

 usage rules information uri is voor ci+ 1.4, zou dus zomaar kunnen dat zowel de cam als je TV Avtex L188DRS 1..4 is en daardoor dus bepaalde dinge gaat blokkeren zoals het niet kunnen op nemen van zenders, andere die geen last hebben gebruiken dus oudere ci+ slot of modules.

 

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...