Ga naar inhoud


Stream finder pluging FireFox


MySat

Aanbevolen berichten

Omdat ik me eens verdiepte in lyngsat-stream.com kwam ik al snel terecht op een bijzonder handige firefox plugin

 

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/hls-stream-detector/

 

Detecteert op de pagina automatisch de URL en is met een muisklik op het clipboard te plaatsen. Daarna onmiddelijk te gebruiken in bij VLC

Erg handig.

 

Doe er je voordeel mee als dit nog niet bekend was

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb deze onmiddellijk geïnstalleerd en dit leek een leuke plug-in. Maar heb nog geen streams kunnen vinden. Weet ook niet juist waar te beginnen.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsbovenin is er na de installatie een icon in de vorm van een muzieknoot bijgekomen. Indien je nu naar bijv een site gaat met video (in nederland heb je er gauw een paar zoals nieuws sites of lyngsat-stream.com zelf) en je selecteert daar een TV stream dan zie je vanzelf een getal bij de plugin verschijnen. Door met de rechtermuis op deze plugin icon te klikken zie je diverse mogelijkheden waaronder copieer link naar het clipboard.. Open VLC en plak de stream erin ..

 

Succes

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ MySat: dank voor het onder de aandacht brengen van deze extensie.

Werkt zoals MySat beschrijft, alleen bij mij is het eerst rechts-klikken op de muzieknoot en dan op Stream detector klikken.

Er verschijnt dan een lijst met gedetecteerde streams. Klikken op zo'n gedetecteerde stream en de m3u8 staat meteen op het clipboard. Die kopiëren naar VLC en spelen maar. (Uitgeprobeerd met een radio stream.)

René.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...