Ga naar inhoud


Android telefoon veilig of niet


Gast catw

Aanbevolen berichten

NU.NL

 

Op miljoenen Android-telefoons is malware gevonden in apps die door de fabrikanten worden geïnstalleerd vóór de verkoop, meldt CNET dat zich baseert op een presentatie van een Google-veiligheidsonderzoeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wil je veiliger met je telefoon overweg, gooi dan alle smartfoons weg, en ga terug naar simpele telefoon, en smart doen op je pc.

Ik zal zelf dus nooit internetbankieren op mijn telefoon, zo moeilijk is het niet om in een android toestel te komen...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zou om low budget merken telefoons gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Het Android-beveiligingsteam ontdekte de afgelopen drie jaar twee grote malwarecampagnes die verborgen waren in vooraf geïnstalleerde apps, de ene genaamd Chamois en de andere genaamd Triada. Samen infecteerden ze tientallen miljoenen low-budget Android-apparaten vanaf het moment dat ze werden verzonden. Google heeft niet aangegeven welke telefoons het betrof.

wat is low budget...?

als de range van de duurste 1000€ naar beneden een afwaardering betekend dan zit je met 200€ nog steeds niet aan low budget

low budget vindt je op de mega verkoop portalen voor 50 a 75€ met oude android versies en geen global firmware die google zelf ondersteund

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎8‎-‎2019 om 21:25 zei alias haha:

Wil je veiliger met je telefoon overweg, gooi dan alle smartfoons weg, en ga terug naar simpele telefoon, en smart doen op je pc.

Ik zal zelf dus nooit internetbankieren op mijn telefoon, zo moeilijk is het niet om in een android toestel te komen...

 

Dit zou veiliger moeten zijn dan met je PC.

De app controleert zelf of alles Ok is en aan alle voorwaarden is voldaan.

Dan pas kan je de app gebruiken.

 

Ik heb ook nog geen weet van fraude via de app.

Via de pc daarentegen.....

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is natuurlijk al lang geen telefoon meer. Het is een computer waarmee je ook kan bellen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Hoewel WhatsApp de intentie heeft om data voor commerciële doeleinden te delen met Facebook, wordt informatie van Europese WhatsApp-accounts op dit moment nog niet gebruikt voor Facebook-diensten, ook niet voor gepersonaliseerde Facebook-advertenties. Dat komt doordat de Europese privacyautoriteiten nog steeds vragen hebben over hoe die datadeling er precies uit gaat zien. Facebook heeft beloofd pas data te delen als het aan de Europese privacywet kan voldoen.

bron nu.nl

klik

Psychosammie,

maar misschien straks iets minder?

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...