Ga naar inhoud


verschil beeldkwaliteit Oled tov Plasma


marcow

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Panasonic is wel mijn favoriete merk, ze hebben indertijd Pioneer overgenomen, en hebben de beste video processing.

Zij zijn hun aankoop bedrag zeker waard.

 

Oled is op dit moment zeker met afstand te prefereren t.o.v. led

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu mijn Panasonic plasma 10 jaar

Als je de meerprijs van de GZW 954 uitsmeert valt dit mee

Helaas had ik een actief van Expert gemist, die gaven vorige week 20% korting 

Maar volgens de verkoper is er eind dit jaar weer een aktie bij hun of misschien bij een andere keten. 

Beste ceesv nog even waar ik benieuwd naar ben, waarom heb je gekozen voor een ander merk ipv Panasonic 

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In dit geval was het de prijs.

 

Ik had een 65" HD Plasma, en ik wilde een nog groter UHD scherm.

Om toch al te kunnen genieten van de UHD uitzendingen heb ik als tussenoplossing deze 65" UHD LG Oled aangeschaft.

De Serie 8 was net boven de € 3.000,-, een Panasonic was duurder, maar heeft daarvoor een betere video verwerking.

Wanneer de 85" Oleds betaalbaar worden verhuist deze naar de slaapkamer.

Op dit moment doet een 77"nog rond de € 10.000,-- en dat is het nu ook weer niet waard.

 

De oude 65" plasma gaat naar het terras.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een overdekt terras.😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zit een schuifpui van glas als afsluiting voor.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag nu een aanbieding van de Panasonic TX-55gzw954

Er staat wel bij refurbished model. 

Dat kan volgens mij alles inhouden

Zit 20% onder nieuwprijs 

Toch heb ik mijn twijfel, alhoewel 2jaar garantie wordt gegeven. 

 

Mvg Hans 

aangepast door ceesv
Verwijzing naar winkel vewijderd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het verschil in prijs tusen led en oled veels te groot, ik heb een prima pana met hdr led 43inch voor 400 euro. In de winkel zelf ziet ik het verschil niet tussen oled en led. Maar ik wil dan ook niet groter dan 42 of 43 inch. Misschien dat je bij veel groter het verschil pas gaat zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het verschil tussen oled en led is gigantisch, vooral in de donkere vlakken.

Zwart bij oled is zwart, iets wat led non steeds niet lukt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...