Ga naar inhoud


Windows Mail print sommige mails niet


Zunigkyk

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dat is ook een oplossing!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu de kinderen huiswerk krijgen via school krijg ik ook te maken met mails die niet uit de printer willen komen. (HP 3050)

 Meestal zit er een verwijzing naar een site in.

Ik heb het opgelost door eerst te kiezen  als pdf drukken en vervolgens het  pdf bestand  met edge te openen en dan af te drukken.

Deze truc gebruik ik ook voor de melding dat als een gedeelte buiten het afdrukbereik ligt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat lijkt me ook een goede methode, dutchandrew

 

en dat die school opgaven en dat huiswerk ook onderhevig zijn aan dat -niet-printbaar-zijn- ligt ook weer aan de plaatjes, afbeeldingen en teksten die de schooljuf in een document dumpt die allemaal verschillende formaten hebben (soms uit internet geplukt en meestal niet verschaald naar werkelijk bladformaat)

 

ik heb mijn cursus publisher / opmaak al eens als bijles aan mijn zus moeten geven die ook huiswerk voorbereid, die had vooraf ook precies hetzelfde probleem.

 

als je HTTP onderleggers gebruikt in de documenten die niet op de juiste schaal en resolutie afgestemd zijn wordt het helemaal niks

 

12 uren geleden, dutchandrew zei:

als pdf drukken

of exporteren van je document, dan wordt het meestal vanzelf gecorrigeerd

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...