Ga naar inhoud


Schema aansluiten Ring Pro op gewone deurbel


MySat

Aanbevolen berichten

Zelfs met mijn kennis heb ik te weinig informatie om het werkend te krijgen.

 

Op dit moment werkt de Ring Pro zonder dat de bestaande deurbel geintergreerd is. Deze draait op 16v ac (twee bel-trafo's in serie). Maar hoe krijg ik nu de bestaande deurbel geactiveerd ? Mis ik een onderdeel (of moet ik iets bijkopen). De bestaande analoge deurbel wordt geactiveerd door de drukknop vast te houden. Zodra je hem los laat houdt ie onmiddelijk op. OTW een "ouderwetse/mechanische" deur bel die aangesloten dient te worden.

 

Ideeen zijn welkom

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


https://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ved=2ahUKEwiXwZbkj93mAhWE2KQKHbHJD4gQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.bouwinfo.be%2Fforum%2Ftechnieken%2Felektriciteit%2Faansluiten-ring-pro-deurbel&psig=AOvVaw2sPWT1YMO6teHck-GTjyxJ&ust=1577786464015657

Dit schema bekijken  ring_pro_scheme.jpg  tussen de waco's zit een weerstand die bij de ring word meegeleverd.

Heb zelf een ring 2 zo aangesloten en het werkt. en anders een losse chim van ring erbij bestellen stopcontact stoppen activeren en werkt ook super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze had ik al gezien.. kan iemand aangeven hoe de twee contacten van de Ring Pro zich gedragen zodra ik aanbel? Een schema zegt meer dan woorden. De ideeen die ik tot op heden gezien heb zijn vragen/voorstellen, maar geen echt schema van Ring.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...