Ga naar inhoud


WhatsApp werkt niet meer goed, mogelijk heb ik iets verkeerd aan of uit gefinkt, wie weet wat ik verkeerd heb gedaan?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb een Samsung S4 die het nog prima doet, WhatsApp werkte prima, echter gaat er iets niet meer helemaal goed door mogelijk een foutje van mij.

 

WhatsApp werkt, echter pas als ik WhatsApp open donderen de berichten binnen, normaal kwamen ze direct binnen zonder dat ik de telefoon aanraakte zoals normaal gebruikelijk is, heb ik mogelijk een vinkje aan of uit gezet, zo ja, waar moet ik dat vinden om het te herstellen? 

 

Alvast dank voor de moeite, want ik wordt stapel gek van dit probleem. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, Tonskidutch zei:

er zijn fishingmails en berichten ook via whatsapp

 

Nee, ik heb geprobeerd mijn mobiele verder uit te vinden, dus ook met wat vinkjes gespeeld, weet alleen niet meer waar en welke.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is de laatste update van whatsapp minder geschikt voor jou telefoon, je kunt via instellingen/help je probleem voorleggen aan whatsapp.

Updates komen normaal automatisch binnen via de playstore, als je dat zelf nooit veranderd hebt in ieder geval

Anders backup maken van je whatsapp gegevens, deze naar je google drive updaten en je gegevens wissen van whatsapp in je android instellingen en daarna je backup weer terug zetten.

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk belachelijk... De technoreuzen proberen je gewoon te dwingen naar een nieuw model. Lekker makkelijk: een versioncheck erin en verder absoluut niets wezenlijks veranderen. Apple heeft inmiddels een vonnis aan de broek omdat ze willens en wetens oude iPhones trager maken. Als een App niet meer werkt laat ik hem gewoon links liggen. Geen Whatsapp? Dan maar niet! Geen Outlook op je oude iPad? Dan maar lekker niet! Ga daar echt geen nieuw apparaat voor kopen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je WhatsApp niet meer op de achtergrond draait. Heb je dat per ongeluk uit gezet?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of een energie besparings functie ingeschakeld, iets met accu sparen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij stille meldingen het vinkje "Meldingen weergeven" uit staan, mogelijk dat dat het is.

 

Op 22-3-2020 om 21:17, wanderer zei:

Welke versie heb je dan wel?

 

5.0.1

 

Op een Samsung Galaxy S4, echter werkte dat tot voorkort prima, even kijken wat er nu wel weer goed gaat werken.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik de diverse contacten met chat gesprekken tijdelijk opslaan,WhatsApp opnieuw installeren en de contacten met chagesprekken weer terug plaatsen zodat het weer normaal werkt?

 

Zo ja, kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen? 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal maakt WhatsApp regelmatig back-ups.

Ja kan dit ook automatisch doen via het menu en aanvinken wat hij allemaal moet back-uppen.

 

Verwijder dan de app en instaleer hem daarna terug.

 

Heb je al bij de instellingen van je telefoon gekeken dat je geen vinkje hebt uitgevinkt zodat deze niet op de achtergrond mag draaien.

Bij instellingen en apps kan je zien welke programma's draaien op de achtergrond.

daar kan je normaal ook door op de drie puntjes te klikken de app voorkeuren terug resetten

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...