Ga naar inhoud


IRDETO, wie kent ze nog?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Vrijdag was ik toevallig in een van onze ons datacenters en zag daar door de gaatjes van een van de andere kasten een groot display dat mijn aandacht direct opeiste:

 

Greenshot_2020-05-02_18_55_35.png

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden, Michel zei:

Nee, is echt een apparaat van Irdeto access zelf.

Heb je een netwerk verbinding gemaakt🙉🙈🙊?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Michel zei:

Vrijdag was ik toevallig in een van onze ons datacentersimageproxy.php?img=&key=0271d8443c2a39dd en zag daar door de gaatjes van een van de andere kasten een groot display dat mijn aandacht direct opeiste:

 

Ben je daar Ingenieur den Toonder ook nog tegengekomen soms? 😊   Ir. den Toonder = Irdeto

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 2
  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@Michel,

 

 

Quote

Vrijdag was ik toevallig in een van onze ons datacentersimageproxy.php?img=&key=0271d8443c2a39dd en zag daar door de gaatjes van een van de andere kasten een groot display dat mijn aandacht direct opeiste:

 

 

Heb jij enig idee hoe oud deze kan zijn ?

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Geen idee, maar alle apparatuur in de kast was genummerd met CN....., dus ik dacht direct: Canal digitaal Nederland.
 

in Nikhef zit Canal digitaal ook, alleen daar een stuk verder van onze kast verwijderd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Michel zei:

Geen idee, maar alle apparatuur in de kast was genummerd met CN....., dus ik dacht direct: Canal digitaal Nederland.
 

in Nikhef zit Canal digitaal ook, alleen daar een stuk verder van onze kast verwijderd.

 

Alleen gebruikt Canal Digitaal  geen irdeto meer of ze moeten dat voor OTT gebruiken maar dat lijkt me niet aannemelijk. Dit zal wel voor een kleine aanbieder zijn.

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Michel said:

met CN....., dus ik dacht direct: Canal digitaal

Ik denk op de een of andere manier dan niet aan Canal digitaal, maar aan Cartoon Network... En ik kijk daar nooit naar! 😟

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is helemaal niet zo vreemd als je een mesh door gebruikt, prik je daar met de kleine lens van je smartphone zo doorheen.

 

Dat ziet er ongeveer zo uit:

image.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...